{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

GTI / Rally undervogn søges {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.. er der nogen der ligger inde med nogen undervogn dele fra enten GTI eller rally ph1 tror jeg det er. Jeg søger naturligvis fjederben med 4 huls nav.. og helst fjederben med de "små" fjedre.. altså dem som i diameter er 15cm eller deromkring.. og ikke de store som på saxo/nyere106 osv.. Derudover søger jeg de tykke bærearme uden beslag til krængningsstabilisatoren. Da denne på den undervogn har kødben og bliver monteret på karossen med to overfald som kun har EN skrue. Meget karakteristisk.. til bagi er jeg sådan set bare interesseret i de lidt større tromlebremser som har et lidt bedre udligningssystem med ax 3 huls har.. for jeg har helt opgivet at få den til at bremse lige bagi.. det er jo noget uendeligt skrammel man har lavet på sådan en.

Jeg skal have dette på min ax for at øge bremseevnen.. og IKKE for at lave den om til 4 huls.. da jeg er meget glad for mine fælge.. men det er nu engang en ting man må tage med hvisman vil have 266mm bremser eller lignende på en ax. smiley

Er der nogen der ved hvor der ligger nogen dele? Det er længe siden der har været en gti undervogn til salg.. tonys karosse blev jo rippet inden jeg nåede at få et ord indført smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GTI / Rally undervogn søges
  • #1   19. okt 2008 Ja. hvem købte dog den undervogn tony havde smiley

Men jeg monterede alm ax bærearme med sport krængningstabilisator også med 106 undervogn(4 huls) med små fjedre og med større bremsetromler i bag. og det spillede udemærket.

Tror ikke der så meget andet for end at finde delene på dataophug.dk

• #2   19. okt 2008 Ja undskyld.. det er naturligvis AX GTI jeg mener.. smiley og ikke 106GTI.. smiley AX GTI og den gamle rally har så vidt jeg har erfaret samme undervogn.

• #3   19. okt 2008 ej det er alt for dyrt hos sådan nogen huggere.. jeg må bare vente til der pludselig bliver noget til salg.. smiley Der kører jo en del rally'er rundt.. Den bil Tue G rippede hos en hugger har jeg rodet med engang og der sad den rigtige undervogn på. Jeg anede bare ikke hva det var for noget dengang.

• #4   19. okt 2008 hmm og jeg som troede at når jeg lavede et indlæg på AX gruppen.. at det så KUN kommer på ax gruppen.. men det kommer så helt ud på hovedforummet også.. smiley Så tak for alle henvendelserne om golf og pug GTI undervogne smiley men det er nu ikke lige det jeg søger..

• #5   19. okt 2008 har en komplet bagbro fra en 106 rally med næsten nye tromler og den er lavet så den kan sænkes, det vilg sige at den kan skildes af....

• #6   19. okt 2008 har måske sådan sæt tromler fra min bagbro de var næsten helt nye nemlig- men tror jeg smed dem ud.

• #7   20. okt 2008 så er du os et fjols christian smiley og med tromler mener du det hele? med pladen bagpå som bliver monteret med 4 skruer på bagbroen?

Jeg har selv et komplet sæt skiver til samme bagbro liggende.. altså kalibre, ophæng og nye skiver/klodser.

Rasmus H: Lyder spændende. Min egen bagbro er alt for lav så ville være rigtig lækkkert med en skiladbar en.

• #8   20. okt 2008 du kan da købe den vis det er men så kan du skrive til mig her inde....

Kommentér på:
GTI / Rally undervogn søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce