GTI / Rally undervogn søges {{forumTopicSubject}}
Hey folkens.. er der nogen der ligger inde med nogen undervogn dele fra enten GTI eller rally ph1 tror jeg det er. Jeg søger naturligvis fjederben med 4 huls nav.. og helst fjederben med de "små" fjedre.. altså dem som i diameter er 15cm eller deromkring.. og ikke de store som på saxo/nyere106 osv.. Derudover søger jeg de tykke bærearme uden beslag til krængningsstabilisatoren. Da denne på den undervogn har kødben og bliver monteret på karossen med to overfald som kun har EN skrue. Meget karakteristisk.. til bagi er jeg sådan set bare interesseret i de lidt større tromlebremser som har et lidt bedre udligningssystem med ax 3 huls har.. for jeg har helt opgivet at få den til at bremse lige bagi.. det er jo noget uendeligt skrammel man har lavet på sådan en.
Jeg skal have dette på min ax for at øge bremseevnen.. og IKKE for at lave den om til 4 huls.. da jeg er meget glad for mine fælge.. men det er nu engang en ting man må tage med hvisman vil have 266mm bremser eller lignende på en ax.
Er der nogen der ved hvor der ligger nogen dele? Det er længe siden der har været en gti undervogn til salg.. tonys karosse blev jo rippet inden jeg nåede at få et ord indført
okt 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Biler: 4 Emner: 66 Svar: 972
Men jeg monterede alm ax bærearme med sport krængningstabilisator også med 106 undervogn(4 huls) med små fjedre og med større bremsetromler i bag. og det spillede udemærket.
Tror ikke der så meget andet for end at finde delene på dataophug.dk
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 83
aug 2005
aug 2005
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 90
dec 2004
Følger: 48 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 85 Svar: 1.578
aug 2005
Jeg har selv et komplet sæt skiver til samme bagbro liggende.. altså kalibre, ophæng og nye skiver/klodser.
Rasmus H: Lyder spændende. Min egen bagbro er alt for lav så ville være rigtig lækkkert med en skiladbar en.
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 90
GTI / Rally undervogn søges
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside