Sikring? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer andre som ved hvad det kan skyldes at min elbagrude ikke længere kan kører ned og lyset ikke tænder når man åbner døren og at anlæget slår fra hver gang det bliver lidt høj.. normalt kan jeg have mit anlæg på volume 28 uden noget slår fra eller noget og hvor det stadig lyder godt.. men nu kan det ikk engang 20 så slår lortet fra også er det kun bassen som spiller..
Er det en sikring så eller?
Hvilken en, en af dem ude i motorrummet eller den i anlæget eller den i forstærkeren...??
Det med anlæget kan det måske skyldes at mit stelkabel til forstækreren er sådn et lille tyndt et?
Please hjælp...
Tak på forhånd..
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 493
Det med lyset ikke tænder når du åbner døren kan være en din dørkontakt der er defekt! du kan evt. prøve at bare trykke på den med fingeren når døren er åben! og hvis det er begge sider kan det være en sikring?
Din el bagrude er svær at svare på da man næste skal stå med den for at forstå det 100%!. Kan du høre motoren til rudehejset køre eller klikker den eller gør den ingen ting?
Det med dit anlæg er højst sandsynligt din stel forbindelse som du selv skriver Stel ledningen skal være mindst lige så tyk som din Plus!
Se strøm som vand når leger med det! hvis du bliver ved med at hele vand i en trakt med højt tempo vil den til sidst flyde over kanterne på trakten. her er det din forstærker der trakten og hvis du fylder strøm i med en 30kv. ledning(Tyk ledning) og kun tapper af med 1,5 kv. ledning(tynd Ledning) så kan du vel godt se hvor det bære hen!
Håber det hjalp lidt!
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 51 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 86
Altså det med bagruden, moteren siger ingenting.
Lyset tænder ikke uanset hviken dør du åbner, men man kan godt tænde lyset hvis det skal være tændt hele tiden - hvis du forstår.
Sikring?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside