{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Benz Mangel??? {{forumTopicSubject}}

Heya alle folk med fine riskogere smiley
Jeg har siden jeg fik sat min nye turbo, manifold og IC i min skat er den begyndt at super sprutte og skyde, omkring 3500-4000 omdr når den er kold og ca. 1000 omdr mere når den er varm... jeg KAN ikke presse den videre end området hvor den begynder, pga. den sætter så meget ud... blev temmelig hurtigt enig med mig selv om at det var mangel på benz og begyndte at kigge pumpe og dyser... men hvor meget er det lige motoren skal presses op på før det er nødvendigt, og kan det bare være det er ECUens fuelcut (som jeg først er kommet i tanke om overhovedet er der, nu her)?

Ville det måske være nok bare af få den chippet? og fjerner de også fuelcut hvis man køre til et chiptunings firma eller skal jeg til at købe en fra apex og få monteret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benz Mangel???
  • #1   20. nov 2008 Heh... er næsten bange for at indrømme det... men ved det faktisk ikke... har ikke fået sat mit turbo manometer til i kabinen endnu... men den er skruet helt ned på boost controlleren, fordi jo mere jeg skruer op jo værre bliver det

• #3   20. nov 2008 Maria: nej... ingen fuelcut defender...

Dykkerdahl: Jep... har tænkt på det med wastegaten, og var min plan at smide mit manometer i samme uge som jeg fik de nye dele i... men det er ikke blevet til noget endnu... ´men nu haster det heller ikke så meget, da den er sat i garage på ubestemt tid... vil lige ha lidt mere luft i økonomien, mens jeg sætter den i top stand... måske jeg skulle prøve at høre XS Power hva' tryk de åbner med, med standart fjedre i wastegaten...

• #4   20. nov 2008 Topcat: Ja... tændrør vidste jeg også godt jeg skulle ha skiftet... eller... ville ihvertfald ha det gjort under alle omstændigheder så jeg var på den sikre side... gad bare ikke smide penge efter en pumpe hvis det ikke er nødvendigt... det kan komme engang at jeg smider penge efter unødige ting når jeg finder ud af at jeg er lavet af penge... har lige en masse småting (og lidt større ting) jeg vil ha lavet inden... kobling, remskive, småbuler (+ lakering) osv.

• #6   20. nov 2008 hvad er det for en turbo du har sat på..... for en t28/gt28 ksn sagtens lave så meget flow at den fuelcut'er hvis du køre med standard chip selv med lavt tryk

• #7   20. nov 2008 Min lavede samme nummer, det var dog for meget benz den fik, fordi den ikke var shippet ordentligt...

• #8   20. nov 2008 Dykkerdahl: Den virker... jeg har hørt den hvæse fordi jeg prøvede at rode lidt med trykket, men gav hurtigt op igen fordi det bare blev værre når jeg skruede op for trykket...

Maria: Hmm... godt så... så lyder det også som om det er et forsøg værd smiley

Mads: det er en Garrett GT2860RS.. og godt du spurgte, for det fik mig til at opdage at der stod GT2560RS i min profil smiley Men det var så igen en der mente jeg skulle få den chippet, for at få det væk smiley

Ulstrup: Heh... min er ikke blevet chippet endnu... så det er HELT sikkert ikke derfor ^_^

• #9   20. nov 2008 Jo det er helt sikkert fordi den IKKE er chippet endnu ;-O)

• #10   20. nov 2008 NEMLIG smiley

• #11   20. nov 2008 Well... tak for alt den gode respons smiley

• #12   19. dec 2008 Dykkerdahl: ja det er jeg temmelig sikker på... men ik sikker før det nye engang er sat i...

som Mads sagde
    Fuelcut (D'OH!)

Men der er en ND Stage 1 på vej til mig, så mangler jeg bare en der kan montere den... tør sku ik selv rode med at lode i min styringsboks...

• #13   22. dec 2008 Hehe... men så er vi alle sammen jo enige om det smiley

Det var jo også det er foreslog i min første besked smiley
    Hold kæft jeg glæder mig til at få det hele fikset

Kommentér på:
Benz Mangel???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce