{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Pludselig mangel på fremdrift {{forumTopicSubject}}

Hej, er syd på med Mercedes Benz 220E CDI, og pludselig ud af det blå begynder bilen at begrænse sig selv på en måde når jeg når 60, med speeder i bund vil den ikke trække frem af men hvis jeg manuelt gear ned kan jeg tvinge den højere op i fart.
Har lagt mærke til at når jeg drejer nøglen om på tænding tænder alle advarselslamper som de plejer, men de går ikke ud efter nogle sec. kun forvarme og srs går ud af sig selv. Så snart jeg så starter moteren går alle advarselslamper ud og så er der ingenting ind til jeg så når de 60 km/t og så begynder den på ikke at vil trække igen uden at melde fejl eller advarsler.
Bilen har lige været på værksted inden vi kørte her ned, hvor den fik fixet alt bremser og filtre og motor olie og gear olie og det hele, der er blevet fixet for 16.000 kr så kan ikke forstå den pludselig begynde at være mærkelig, håber nogen af jeg kan hjælpe.
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pludselig mangel på fremdrift
  • #1   31. jul 2018 Det samme med min svigerindes Clio, stort service, så stor klima rep og så går den i stå en måned senere, på vej hjem fra Kbh til Kolding, det viste sig at være en vacuum ventil, hvad hvor og hvordan ved jeg ikke, men det var det min bror kunne huske.

• #2   31. jul 2018 Der er nok ingen tvivl om at den går i nødprogram. Det er mere hvorfor og det er ikke nemt at gætte hvis ikke den tænder en motorlampe eller lign. Det lyder som om du skal have den udlæst for fejl. Det er nok billigere sydpå end herhjemme hvis man skal se det positive.
    Mvh. Gert

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #3   31. jul 2018 måske et dumt spørgsmål-men du er ikke kommet til at slå fartpilotens fartbegrænser til?
    Så kan man kun tvinge den op i fart f.eks. med kick-down.

• #4   31. jul 2018 Ja det kan godt være eneste mulighed er et tjek hos mekanikeren

Det er ikke fartpilotens fartbegrænser har tjekket smiley

Den kan godt komme op på de 60-80 men det tager mega lang tid, det er som om den har tabt alle kræfter smiley

Kommentér på:
Pludselig mangel på fremdrift

Annonce