{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er dette, G3 VR6?
  • #1   22. mar 2009 den med de 3 stik er thermostathus den anden er benzintryksregulator

• #2   22. mar 2009 Så vidt jeg er informeret så skal den være rød..
    Det vist endda lavet således så VW har i deres kølevæske lavet så hvis du blander den med anden end VW's egen kan den ødelægge VW's kølevæskes egenskaber samt de har svært ved at blande..
    Så min mekaniker siger altid jeg for pokker aldrig må bruge andet end vw's for jeg kan risikere at skulle skifte det hele..

• #3   22. mar 2009 du må kun blande org rød vw køler væske for blander du den med alm blå køler væske vil den blive tyk som grød

• #5   22. mar 2009 Du må aldrig blande rød og blå kølervæske. Du skal bruge en af delene.

• #8   22. mar 2009 Ok tak!

Haynes manualen siger, at G3 op til 1996 anvender grøn kølervæske og efter rød væske. Jeg fik at vide, at VWs røde kan blandes med andre - at den var lavet til det (det sagde VW selv).

Jeg skal skifte termostaten og det kræver vist, at man dræner kølesystemet, og så får jeg sgu noget ny væske på - dvs. grøn for min årgang,

Freddy S - dvs. det er her, jeg skifter termostaten og ikke nede ved vandpumpen?

Jeg går ud fra, at jeg så kan anvende Q8s grønne blandet med 60% destilleret vand?

• #9   22. mar 2009 søren ja det er det hvis du har intresse har jeg en tysk orginal vw kopi af motoern på en vr6 med hvad de forskellige dele skal spændes med altså motern vist i stumper

• #10   22. mar 2009 Freddy S: det er jeg da interesseret i - er det noget du har i pdf el. lign. som kan mailes?

Kommentér på:
Hvad er dette, G3 VR6?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce