{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Nyt batteri hvilket? og en tur til syn {{forumTopicSubject}}

Ja, endelig har jeg fået sparket mig sammen til at køre bilen til toldsyn/indreg-syn.

Det hele startede med at bilen var død. Det vidste jeg godt i forvejen og var forberedt med en jumpstarter-ting. Så på med den og det hele kørte som det skulle. Så afsted til synshallen 20km væk. Men... jeg havde glemt papirerne så skulle lige hjem forbi dem. Intet problem da jeg boede på vejen til synshallen. Selvfølgelig ville bilen ikke starte da jeg havde haft den slukket i ca. 2 minutter. Så på med startkabler fra min kammerats bil (som i øvrigt var følgebil hele vejen fyldt med startkabler, strips, gaffa og cola)

Kom i live til synshallen og fik gennemgået alt.
Fejlene var følgende:

En død dæmper på venstre bag
2x rusthul, et i højre side under døren og det andet i venstre side bag forhjulet under det gummihul.
4 nedslidte dæk. har længe været planen om at udskifte dem, men ville have den gennem toldsyn først.
Samt 2 bremserør. Udover dette så virkede bilen fint mekanisk.
Pga. bulerne i bilens højre side blev bilen vuderet til "under middel"

Men nu til mine spørgsmål.
Som skrevet overfor er mit batteri dødt (eller kan det være generator) I så fald, hvad koster et nyt batteri eller en ny generator? samt link til hvor de kan købes.

Og da min bil er vuderet til under middel, hvad kan en eventuel indregistreringsafgift ca. ligge på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt batteri hvilket? og en tur til syn
Kommentér på:
Nyt batteri hvilket? og en tur til syn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce