740 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer {{forumTopicSubject}}
Nu der flere og flere der prøver polering og mange nye produkter af.. Og alle finder som regel ud af hvad der godt eller knap så godt ved forskellige produkter..
Dette gælder self. også mig selv, så da jeg havde bemærket nogle ting som jeg tænkte andre ku bruge hvorfor så ikke lave et emne alle kan fortælle i..
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 191 Svar: 759
jan 2008
Jeg synes den gir flotte flotte resultater men nu har jeg set et par gange at der er områder bagefter hvor du skal gnubbe ret hårdt for at få resterne væk... Det er meget svagt der kan ses og kun nogen steder, men hvis man gnider med fingeren kommer det væk men kan ikke "bare lige" tørres over med kluden..
- Menzerna polishing kit
Jeg har netop idag prøvet en meguiars produkt hvor jeg før kun har brugt menzerna.. Menzerna kan give fine og flotte resultater, men hvis jeg skal sige nemhed i brug, chance for mærker, arbejdestid og resultat så vinder meguiars altså for mig..
Måske pga. jeg har mere "erfaring" nu efter lidt tid, men har haft oplevet menzerna har haft givet fine poleringsridser/skygger jeg så dagen efter selvom jeg havde gennemarbejdet det.. Ville jeg ihvertfald mene, men med meguiars idag var der intet..
Meguiars støver heller ikke så meget som menzerna, og når du lige giver den en eftertørring bagefter så synes jeg også meguiars har en anden følelse når du færdig..
jan 2008
Jeg har også oplevet på min bil efter brug af ovenstående så kom der små pletter af gult støv forskellige steder.. Ikke meget og bare hist og her, men de kom ihvertfald.. Meget underligt..
Erfaringer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside