{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

GoMore, erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har 2 biler stående i længere perioder af gangen på et år, da jeg rejser meget osv.

Jeg overvejer rigtig meget at leje dem ud via gomore, er der nogen der har erfaringer med konceptet?

De 2 biler er Kia Rio årgang 2013, og den anden er fuldudstyret audi a4 stationsvogn fra 2013.

Lad mig høre fra jer.

vh Dj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GoMore, erfaringer?
  • #1   2. jul 2020 Jeg har inden erfanring med siden eller lign. Men jeg skulle absolut ikke leje min bil ud på den måde.
    Hvis du rejser meget hvorfor så ha to biler? smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   2. jul 2020 Det er ikke så længe siden der var en som havde lejet sin bil ud på den måde, den blev aldrig leveret tilbage og endte med at politiet fandt den i sørgelig stand.

• #3   3. jul 2020 Jeg har lejet et par biler den vej, har fungeret fint og smertefrit smiley
    Hvordan det er at være udlejer ved jeg ikke, men du kan jo vælge og fravælge hvem du vil udleje til baseret på deres profil, ligeledes er du jo dækket hvis de stjæler eller skader din bil

• #4   4. jul 2020 Jeg plejer at holde ekstra afsted til biler med et Gomore mærke på røven. Man ved bare der er en raterderede person der køre bilen og er til fare for alle andre.

Jeg ville aldrig støtte op om den slags ordninger. Enten køber folk deres egen bil ellers så tager de toget.

Kommentér på:
GoMore, erfaringer?

Annonce