{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Bliver hevet i retten..! {{forumTopicSubject}}

Hey ja synes lige i skulle høre det her...!

her tidligere på aften der bliver jeg ringet op af en kunde jeg har være var ude ved ham med noget glas i træramme også havde jeg nogle gafler fra stablen oven på og de havde så ikke fat da jeg kørte liften ned da den fik fat i ladet på bilen og det så han og prøvede og holde fast og sagde han skulle passe på sine fingere da den kunne falde ned ( Vejer min 50 kg de gafler og faldt fra over en 1 ) og det gjorde den så og røg ned over hans fingere og så var hans finger og det var engang her i det nye år..! i starten..!

og fandme nu ringer han til mig og siger af det ikke passer det siger siger med af jeg har haft advaret ham.. og om vi ikke kunne tale om det ( Om jeg ikke kunne ændre forklaring ) men vi kunne godt snakke om det men jeg sagde jeg ikke ville ændre min forklaring da jeg har sagt sandheden og sagde også af jeg ikke prøvede af rede min vognmands røv for arbjeder ik hos ham mere men af det var mig der havde oplevet det sån..så sagde han af jeg ville få en stævning inden for 14 dage haha kan ik andet end af grine af ham..! Haha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver hevet i retten..!
Kommentér på:
Bliver hevet i retten..!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce