{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

aircon problemer {{forumTopicSubject}}

hej,mit aircon anlæg er igen i stykker dvs torsdag i sidste uge blev det serviceret og genopfyldt med nyt kølemiddel osv,MEN nu virker det ikke igen,det kan køle lidt om aftenen,laver en meget sær lyd som følger bilens omdrejninger...?samt en hvislende lyd,opel i køge siger det er blade i luft-filterkassen...nogen der har en ide?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aircon problemer
  • #1   5. jul 2009 det lyder som din ac pumpe er deffekt....

    min sagde det samme og fik min skiftet på garantien....

    hvis du har brugt dit ac anlæg mens det har været tomt kan man risikere at brænde ac pumpen af....

    men igen efter jeg fik skiftet min pumpe begyndte min på det igen det vil så sige de havde ikk tjekket om mit anlæg var utæt så javede det hele slev da jeg er pladesmed/mekaniker men fik skiftet pumpen på garantien så var jeg glad....

    har oplevet 2 gange nu med garanti arbejde at værkstedet har været sløset og måtte selv lave det eller forklare dem hvordan det virker og hvordan det skal laves


  • #2   5. jul 2009 hele systemet blev tryk-prøvet og stod med tryk i 15 min uden at tabe tryk,køle effekten var også ok indtil i fredags.


  • #3   5. jul 2009 så kør dog ud og brok dig..

  • #4   5. jul 2009 kig på condenseren foran køleren, de plejer at rådne op på 1-2 år på zafira b..

  • #5   5. jul 2009 kører ud og sparker løgene op i panden på ham imorgen...har lige fundet en grøn/gullig væske under luft-filterkassen,det er IKKE olie?

  • #6   6. jul 2009 hehe det er fordi det er utæt det havde min i en samling mellem ac køler og et rør selvom de siger de havde testet det...:)

    hvis man skal ha lavet noget ordentlig må man selv lave det nederen det bare skal være sådan....

    jeg fik os skiftet min gearkasse på garantien da jeg så skulle sætte sænknings fjeder på så jeg de havde ikk spændt alle bolte på mit venstre fjedreben som de havde haft løsnet for at komme til gearkassen smat de havde ødelagt min v.bærearmskugle ved at sætte et bræk jer på det så det kom de til at lave om mens jeg kiggede på....

    hvis du skal teste dit ac ordentlig skal du ha et fuldautomatsikt apparet på som både laver vakum og tryk prøve inden den fylder på og er der ikk noget som er tæt fylder den ikk på da den vil sende en fejlkode på at ens system er utæt....


  • #7   6. jul 2009 jeg har været derude idag og snakke med dem om problemet...dvs de kunne bare HØRE at det var defekt?
    løsningen bliver nu at jeg finder et andet og mere seriøst værksted til at lave min bil fremover


  • #8   6. jul 2009 høre at den var utæt den var ny....:)

  • #9   6. jul 2009 netop...inkompetente narrøve...

Kommentér på:
aircon problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce