1.775 visninger
|
Oprettet:
Sæderens... {{forumTopicSubject}}
Hej alle i kloge hoveder
De sorte stofsæder i Mondeoen, har efterhånden fået lidt skjolder hist og her, og derfor synes jeg de skal renses. Men hvad skal jeg bruge til formålet? Jeg havde tænkt mig at bestille noget All Purpose Cleaner fra Meguiars fra CYC. Skal jeg bruge en tæpperenser til at fjerne det med og for at få det bedste resultat, eller skal jeg bare følge CYC's vejledning, og så bruge en børste og efterfølgende en microfiberklud til at suge det op med??
Hvad gør i andre, og hvilke metode synes i virker bedst??
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 184
Har lige prøvet "turtle-nano"-sæde-rens-etellerandet. Og blev positivt overrasket: Det tager 2min; støvsugning, rens og børst, og støvsugning --> simpelt og effektivt.
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 205 Svar: 1.568
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 15 Svar: 403
Jeg er i fuld gang med at lave en guide om dette emne på min blog..
Jeg ville klart bruge APC metoden, og mikrofiberkluden.. Det virker rigtigt fint.. Blød børste og så bare derud af.. Har selv en Ford Focus C-Max, hvor jeg prøvede disse ting af på sæderne i forbindelse med min blog post.
God vind.
Michael
mar 2009
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 71
Altså bare lige for at være sikker på hvad du mener...
All Purpose Cleaner sprayes på --> blød børste --> og så opsugning/aftørring med microfiberklud?
Ikke noget med vådstøvsugning eller tæpperenser?
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 50 Svar: 1.052
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 15 Svar: 403
Men lav lige en tester på et sted hvor du kan checke om dine sæder er gode nok til at holde farven
Og ellers smut forbi Per W
MIc
mar 2009
Tjah, jeg kunne jo sagtens smutte forbi Per W eller en anden prof, men det lærer jeg det jo ikke selv af! Næh nej, jeg tror jeg bestiller fra cyc inden længe og så må jeg i krig.
Så må vi se om jeg ender ved en prof til sidst, eller om jeg klarer den!
Tak for de gode råd
okt 2006
men du kan oveje om du gider at gå i krig med det :0)
mar 2009
Det er taget op til overvejelse.... Bor i Århus, men har noget familie nordpå, så det kan godt tænkes at jeg kigger forbi....
Hvad er det din biks hedder?
okt 2006
Sæderens...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside