{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sæderens
  • #2   27. apr 2011 Nu siger du "sorte sæder", snakker vi læder, stof eller lign.? Og snakker vi rens i dybden (dvs. hvis det er stofsæder helt i bund, gennemvæde sæder osv)...

Skal det være gennemrenset og det er stofsæder, så skal du have fat i en tæpperenser for at det bliver helt godt. Den renser og suger det op. Som sådan betyder det ikke det vilde hvilke type sæbe du bruger der, men som altid så tæt på pH-neutral som muligt.

Snakker vi lugt skal du have fat på noget Odor Eliminator, som går ind og tæver duftmolekylerne, og til overfladen noget rens, som renser uden at farve. Vi har begge de sidste produkter, men til at gennemvædde sædet har vi det kun i vores professionelle linje (du kan godt bruge vores tæpperens, men det bliver vist lidt for dyrt). Der vil du med garanti kunne få/købe en sjat af deres sæbe, som renser godt i bunden. Men hør dem nu mht. misfarvninger osv. inden du går i gang.

Er det læder, så skriver du bare det - og så skal jeg forsøge at komme med en post der kan hjælpe dig på vej der også (nok et link til en tråd vi snakkede om det i sidste uge).

Mvh Lars smiley

• #3   27. apr 2011 Ps. Nu anbefaler jeg generelt neutrale produkter, for hvis du har sorte sæder som decideret er blevet misfarvet - så er vi ude i noget makeup af en art, og det har jeg ikke noget videre erfaring med. Tit og ofte kan det dog reddes med de rigtige renseprodukter, som hiver stoffet op til deres originale farve igen.

• #4   27. apr 2011 Carsten, ikke med det rigtige sæbe til det - og der kan du høre nede hos din forhandler. Du kan også sende mig en e-mail på lars.sommer@meguiars.dk - Vi har et bilpleje center, og vi kan godt sælge dig en sjat. Men med mindre du kan komme og hente det til fx Fast & Furious eller her i bilplejecenteret i Næstved, så bliver det urimeligt dyrt i fragt, og så kan det være fuldstændig ligegyldigt. Extreme Car Parts i Esbjerg har faktisk også noget af det, men ved ikke helt hvordan han normalt sælger det udover at han køber fra os.

Men snak med der hvor du kan leje en tæpperenser. Han har med garanti noget, da misfarvede tæpper jo ikke dutter overhovedet, og han kan - imodsætning til mig - komme ud og kigge på dine sæder og give dig et professionelt bud på hvad der skal gøres! SÅDAN kommer du næsten altid længst... lad fagfolk se på det.

Husk også at få et lille mundstække med, spray sæderne godt til, lad det sidde og trække. Sprøjt og sug så samtidig og bliv ved til det er helt rent det vand som kommer ud.

Når sæderne tørrer kan der ALTID komme skjolder når det tørrer op. Så tager du en vandforstøver og sprøjter på pletten og lidt udenom, og børster på det med en børste af en art. Lader det tørrer op igen, ser hvordan det så ser ud, osv. osv. osv. smiley

• #5   27. apr 2011 Har før brugt produkter i form af noget skum man sprøjter på. Men det virkede absolut ikke. Men er der andre produkter i den format, som virker?

Tænker bare en tæpperenser er lidt voldsom, og vil ikek risikere at det misfarver.

• #6   27. apr 2011 . o O ( Dit indlæg blev slettet i mellemtiden smiley - Så nu står mit svar alene)

• #7   27. apr 2011 Ja, ved det. Men det var et godt svar, og det gav mig en ide om det. Takker for svaret. Sender dig lige en mail hvis jeg vil købe noget sæbe af dig. Kommer til FF i weekenden smiley

• #8   27. apr 2011 Carsten, misfarvninger er jo typisk skjolder. Tag ned til din lokale tæppemand og få en snak. smiley Man ville ikke rense tæpper med en tæpperenser, hvis de ødelagde ting. Det handler bare om lidt viden inden man går i gang - og det er slet ikke svært smiley

• #9   27. apr 2011 Okay smiley Tager ned og tager en snak med ham idag smiley Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Sæderens

Annonce