{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Anlæg i Picanto... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har dog ikke selv den største forstand på dette.. Men da jeg ikke får mit anlæg solgt, overvejer jeg at sætte det i picantoen..

Jeg er ejer af en Kia Picanto exclusiv fra 2009.. den er foreløbig standard dog med fælge..

Men altså ville hører om jeres erfaringer da alle højttalerne er standard og også anlægget (det er 2-din). ville det kunne lyde godt nok..??

og anlægget er 2x10" mds subberne + en hertz h230 forstærker..

dernæst vil jeg også hører om det bliver nødvendigt med en kondensator og i givet fald hvor stor bør den være..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg i Picanto...
  • #1   18. aug 2009 oki tak for det ... men det var også det som jeg tænkte på..

hmm men hvad hvis jeg sætter disse højttalere i dørene:
    http://www.hifispeed.dk/shop/kicker-ds5250-5-81372p.html

men uden forstærker bare til anlægget..

og kører så forstærker og sub bagpå..

vil det være godt..??

• #2   19. aug 2009 oki godt mange tak.. så må jeg give den en 4-kanals.. .. men skal jeg så bruge kondensator..?? hvor stor og en til hver forstærker..??

• #3   20. aug 2009 oki fedt alletiders..

mange tak for hjælpen Hifi man.. jeg fanger dig lige en gang hvis jeg får brug for hjælp smiley

tænkte egentlig på at prøve at bygge en hattehylde med et sæt 6x9... vil en mdf plade være god til det..?? og hvis den er 16mm er det fint..?? så tænker jeg også at have den ene forstærker i den.. har set din den er fed men min bliver dog nok mere simpel..

fordi der er en som sælger nemlig..

• #4   22. aug 2009 okay... kan det så gøre med en metal ramme..?? eller er der andre bedre metoder til forstærkning af pladen..??

Kommentér på:
Anlæg i Picanto...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce