{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Onsdags traf...! {{forumTopicSubject}}

Når lad os få startet denne samtale op, så der kan komme nogen rene line'er for fremtiden, så vi ikke løber ind i denne aften's problem endnu engang..!

Vil gerne høre hvad folk har af meningenger, som stemmer for og imod disse steder.

Silkeborg industri, hvor der er blevet kørt det sidste år's tid.
Kjellerup, ved dækcenteret(dog nede fra den ande ende i stedet for)
Thorning hvor det er blevet afholdt de sidste par uger.

Kom med jeres ris og ros, så vi kan finde en nogenlunde enighed om tingene, og få samlet bilerne på et sted i stedet for 150 biler spredt på 2 steder med 15-20 km imellem (er sku for dumt i min verden)..

Men mit foreslag står helt klart på, vi vælger alle at mødes inde på statoil, ved kjellerup på onsdag, og så tager den derfra, og bliver enig om noget tid og sted til fremover..!

Hilsen Bjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Onsdags traf...!
  • #1   26. aug 2009 silkeborg industi klart !

• #2   26. aug 2009 kom med noget begrundelse for tingene i stedet for.. både til der hvor man mødes, men også til der hvor der køres..!

• #3   26. aug 2009 jeg synes generalt det bedre
    det tættere på silkeborg - dvs silkebog træf ?
    og ligemeget hvor vi er kommer der meget politi , hvis folk ik snart tingene seriøst og kører ordentlig i byen.

tror flere fra silkeborg vil blive/komme hvis det blev i silkeborg.

• #4   26. aug 2009 Okay, jamen kan sagtens se, det er ikke i SELVE silkeborg mere så..
    MEn er jo netop også det der er problemet, folk kan ikke køre ordentlig, og ja når så mange unge ligger og køre som de gør, inde i selve silkeborg by og der er for meget støj, som også er et problem, så ja så skal det jo gå galt og politi'et kommer...
    Savner sku at se noget som vil stå frem og tage noget ansvar inde i selve silkeborg til træffet, hvilket jeg bestemt ikke mener der er.. men som kan blive rettet op på, ved at starte på en frisk, et nyt sted, hvor der kommer nogle ordentlig retnings linier i stedet for, så folk kan forstå det..!

• #5   26. aug 2009 Plus nu skal du jo tænke på, det største fremmøde som kommer fterhånden er jo slet ikke fra Silkeborg af mere..! Alle de gode gamle Silkeborg hoveder som engang kom, vil jo slet ikke silkeborg mere, da der slet ikke er styr på det længere, og banen er ikke god nok.. PLUS Mascot vil ikke have vi er på deres grund, så allerede det, gør vi har en klage hver eneste gang vi parkere i industrien i silkeborg..!

• #6   26. aug 2009 ja det fandme noget pis det er blevet så useriøst.. og at folk tager det useriøst

det var såå fedt her sidste år styr på det og det hele =)

og har hørt de også var de andre år forude....

• #7   26. aug 2009 Ja beklager men underligt, når jeg tænker på hvor godt det fatisk var sidste år og årene førhen... Og så i år, mens jeg sidder nede i Afghanistan, sidder man og læser den ene mail efter den anden om hvor dårligt og hvor meget silkeborg race stinker efterhånden.. er sku surt at sidde og læse må jeg indrømme.. så folk er selv skyld i det, og mener klart det skal rettes og laves om på, og ja er man virkelig interesseret i at komme til træf, ønsker man også at gøre lidt for det, både at arbejde for det, påpege over for andre, og ja køre for det..! (min mening)

• #8   26. aug 2009 du har helt ret bjørn.

kan kun give dig ret.

hvornår kommer du hjem igen

• #9   26. aug 2009 Jeg er sku kommet hjem, og er sku også mig i sammenråd med et par andre som har valgt at finde et nyt sted, med noget bedre bane, og som ikke genere en hel by når folk kommer i lange striber på vej ud til nr 2 mødested..!

• #10   26. aug 2009 okay

nej der er rigtig.

hvorfor så ikke mødes ved tietgensvej som en overgang så længe der lys.

• #11   26. aug 2009 Vil sige det på den måde.. Industrien i Silkeborg er dirkekte for farligt til race..! Banen er alt for kort, vejen er ikke specielt bred, dårlige bremse forhold osv osv osv.. Har du en bil med bare en smule flere heste end standart, er det umuligt at give sig fuld ud. ( Det er jo det folk kommer for, for at se nogen biler med mange heste blive skudt af )

Thorning : Et kæmpe plus, en god vej, med massere af udsyn, brede osv. Hvis folk fattede at kører ud på hovedvejen og den vej rundt var vi også fri for de skulle komme tilbage.. Parkerings forholdene er til dels også bedre end i industrien..

Min mening .. Og kan ikke se problemet i at mødes i Kjellerup på Statoil istedet for? Der er massere af parkerings forhold?

• #12   26. aug 2009 Michael H. det giver jeg dig helt ret i, men ja når der ikk er flere som lige kørte idag, vil det ikke være specielt super at køre hele turen rundt, da det vil give alt for meget vente tid.
    Men ja, vi skal have lavet nogle bedre regler, for stedet der ude, men kræver folk bakker op om det, og høre hvad der bliver sagt... både med affald, kørsel, brændere osv..!

• #13   26. aug 2009 Katja, fordi dem som bor ved den vej, ikke vil have os der...!

• #14   26. aug 2009 Michael H. det giver jeg dig helt ret i, men ja når der ikk er flere som lige kørte idag, vil det ikke være specielt super at køre hele turen rundt, da det vil give alt for meget vente tid.
    Men ja, vi skal have lavet nogle bedre regler, for stedet der ude, men kræver folk bakker op om det, og høre hvad der bliver sagt... både med affald, kørsel, brændere osv..!

• #15   26. aug 2009 Hjuler ShowOff ^ : ja det kan jeg ikke andet end give dig ret i, og ja tingene i thorning kan blive meget bedre, hvis folk bare viser det er der det skal foregå, for så vil jeg blandt andet også godt arbejde noget mere for, at lave rute, start/stop, mere hold i folk med affald osv.. har kunnet lade sig gøre for mig før med noget hjælp fra andre, og ja nu hvor forholdene klart er bedre, burde det være endnu bedre at få styr på tingene..!

• #16   26. aug 2009 okay.

• #17   26. aug 2009 Vi bakker hvertfald op om det i Viborg.. smiley Som du også har set kommer vi en fin flok hver Onsdag, nu der er kommet ordenlig forhold ! Vi mangler bare lige det sidste på plads, og folk fatter at kører ORDENLIGT ned mod publikum, ham i den Grønne Mazada, han burde bare have en hjulnøgle lige i fjæset for hans kørsel idag ! Fede nar altså !

• #18   26. aug 2009 jamen giver dig ret. tog også fat i ham.. mren vil ændre sig, hvis de skal køre rundt fremover...

• #19   26. aug 2009 Kevin P : bare rolig, det skal vi nok få gjort noget mere ved til fremover, hvis det ender med at blive fastlagt det er der det skal foregå..

• #20   27. aug 2009 kan man ikke blande to gode ting sammen, hvad med og mødes på kvivkly p plads som alitd, det er sku altid fint og stå dernede til at starte med, syndes jeg, og så køre til torning bagefter for det er da total kanon derude! som ^^ og skriver deroppe, kanon god vej, lang og bred godt med udsyn, gode pakerings forhold osv osv osv. og så ligger det lidt udenfor " på landet " som os kun gør det bedre.

• #21   27. aug 2009 Jesper T - Tjo det kunne man godt.. Men nu er vi f.eks. en del fra Viborg hver eneste gang, og det vil være totalt åndsvagt at kører helt til silkeborg for så at kører halvvejs hjem igen .. smiley Desuden starter race jo også alllerede hurtigt smiley

• #22   27. aug 2009 Hjuler ShowOff ^ : ja, men det er jo stadig silkeborg træf, det kan da ikke passe at vi skal lave vores træf om, for at behage andre jo smiley

• #23   27. aug 2009 jesper t . nemlig smiley

• #24   29. aug 2009 Jesper T - Silkeborg træf har været ren fiasko det sidste år? Ingen der tager ansvar for noget, det sejler bare i sin egen sø, hvilket er en skam for da det var ude på Shell tanken var der stor opbakning osv. Det bliver ALDRIG til noget i Silkeborg igen, lige meget hvor meget i gerne vil. Folk har dårlig oplevelser mht. politiet og deres måde at gøre tingene på. Dette er rygtes og derfor er det blevet så elendigt.. Bjørn L forsøger at få startet noget ordenligt op på Silkeborgs vegne. Men efter som fjolser gang på gang laver vanvittige ting i Silkeborg og bare gør politiet sure, er det som sagt nød til at blive flytte til andet sted!

Statoil i Kjellerup, der er massere af plads, mulighed for at købe en sodavand, slik, is eller hvad man nu vil have. Det ligger tæt på der hvor der bliver kørt race, OG politiet kommer ikke ..? De viste sig ganske kort den første gang i der ude, MEN det var fordi dem som høstede anmeldte det, det gode er de høster kun 1 gang om året så.. Nu i Onsdags så vi dem overhovedet ikke, hvor imod de lukkede det i Silkeborg og 3 biler blev tjekket?... Hmm håber i har fanget min point? For det i SIlkeborg er og bliver en fiasko ! ! !

• #25   29. aug 2009 jeg tror at på et tidspunkt kommer politiet også derud , der skal nok komme klager på et tidspunkt

• #26   29. aug 2009 Jesper T : Kan godt se i gerne vil mødes på p-pladsen i silkeborg, og er jo også stadig muligt for jer... men vil jo give det samme, hvis vi mødtes på statoil i kjellerup i stedet, da i allevel køre turen, men tilgengæld gjorde vi var samlet et sted til at starte med, og så kunne følges derfra...

Ktja O. : Ja på et tidspunkt skal politi'et nok komme, men for at de kommer skal der være nogen som klager, og for at nogen klager, skal vi genere nogen.. så hvis folk nu startede med nul hjulspind på p-pladser, smed deres affald ud, i stedet for bare over skulderen, og så køre ordentlig til og fra stedet, ja så er det ikke det, som skaber klagerne, og ja det betyder meget større chance for nul klager.. for selve stedet ligger der ude hvor der ikke er nogen som bliver generet af larm, eller noget i den stil.. (og hvis folk så kunne lære, ikke at køre gennem thorning by, når de skal ud til stedet, og valgte bagvejen, ja så ville det helt bestemt kunne gøre meget også..)

• #27   29. aug 2009 ja det jo rigtig nok smiley

• #28   29. aug 2009 Hey...
    Syntes klart, at det er et af de bedste steder der er blevet holdt ons. træf (Thorning) for ved, at Thorning ligger lidt mere midt i landet, er der os mulighed for, at der kommer flere og flere til træf og det vil gi nye spændende biler, at køre mod og se køre...

Vejen er god bred der ude og puplikum kan stå uden proplemer og se på og UDEN, at stå PÅ vejen, da der er gode græskanter....
    Kunne folk så bare finde ud af, at gå 10skridt for lige, at smide deres affald ud i en af de sorte sække, var det os en start....

• #30   30. aug 2009 Silkeborg = Søtorvet

Kjellerup = Statoil (noget tættere på stedet vi triller hen senere)

• #31   30. aug 2009 syndes bare det på ingen måde er hyggeligt og stå derude i kjellerup på den tank, det er et fint sted vi køre nu, men bare rigtig nederen og stå derude ved den tank smiley

• #32   31. aug 2009 Jesper T : Hmmm tror desværre ikke det har noget med stedet at gøre det ikke er hyggeligt, men nærmere en fejl 40, og så måske fordi alle dem du kender ikke lige er der... Der er mange flere nye mennesker der ude, som kommer fra andre byer af, hvilket gør det nok ikke føles helt så hjemmeligt..!
    Men som sagt, så ja, ved skam godt der er nogen som gerne bare vil mødes i silkeborg, men de kan jo også stadig komme til thorning senere, ( for ja er klart den bedste af banerne)

• #34   1. sep 2009 "HELT" til Kjellerup? der er like 18 km?

• #35   1. sep 2009 Hmmm ja er jo an på hvad vej hun tog... men men har i hvertfald hørt største delen tager til kjellerup, så tror sku det bliver stort og godt i morgen...!

• #36   1. sep 2009 holder også klart på kjellerup/thorninig, da der er klart flere bile, mennesker og sjovere biler. mere styr på det og mindre svineri af folk

• #38   4. sep 2009 Gundelund - Så hyg du dig med alle dine venner ved Kvickly i Silkeborg. !

• #39   4. sep 2009 Gundelund. : hmm nop men det er jo også dit eget valg.. dog tror jeg ikke de 15-20 min gør den største forskel... men skal jeg skam ikke blande mig i...!

• #41   10. jan 2010 synes da helt klart også thorning er bedst, men så er der jo også bare folk som kan have problemer med og komme og se på og bakke op?

• #42   10. jan 2010 men skal jeg måske ikke blande mig i når jeg ikke har bil..

• #43   10. jan 2010 haft folk ikke mulighed for at komme, er det nok fordi lysten ikke er stor nok.... beklager og jo self er mange tilskuer godt... men det er jo for bil/motor folk, så er ikke rigtig beregnet for dem som kommer på gåben eller med bussen...!

• #44   10. jan 2010 ja ja self nen det er jo ikke vær gang man kan køre med og så er man jo meg træt af man ikke kan komme når man ikke kender flere dernede end jeg gør fks.

Kommentér på:
Onsdags traf...!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce