{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.370 visninger | Oprettet:

Periodisk fejl på centrallås??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge B5 hoveder!

håber der er en af jer der kan hjælpe mig..

det sidste halve år har mit centrallås drillet helt vildt..

nogle gange når jeg låser med fjernbetjeningen, så låser det godt nok, andre gange ikke..

det samme gælder når man låser op..

nogle gange hjælper det så at man prøver at låse op og låse igen nogle gange, andre gange hjælper det ikke en skid..

når det ikke virker og man så istedet bruger nøglen, så er det samme resultat.. nogle gange låser den kun den ene dør op, andre gange dem alle..

samtidig med at dette problem kom, begyndte kabinelyset også kun at virke periodisk.. nogle gange lyser det når man åbner døren, andre gange ikke, og det er ligemeget hvilken dør man åbner/lukker, så det er ikke bare en dørkontakt..

kan det virkelig passe at det er styringen der er istykker? så vidt jeg kan se så kan man kun få en ny styring ved at købe en komplet ny vacum pumpe til lige omkring 4000kr..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk fejl på centrallås???
  • #1   3. sep 2009 har du haft helt samme problem? en brugt skal jeg stadig gi 1500for, så vil helst være rimelig sikker.. :o)

  • #2   3. sep 2009 Kan være Vacumpumpen, men når den kan begynde at virke ved gentagne forsøg, er det også muligt at det er styre-enheden i døren, næste gang den strejker, prøv låsen i døren med nøglen evt. begge fordøre. så kan du da evt. udelukke det ene eller det andet.

  • #3   3. sep 2009 Jeg har prøvet det med nøglen i døren, og det er med helt samme resultat.. ligemeget hvilken dør jeg tager.. dvs. nogle gange virker det og andre gange ikke..

    men kunne da godt være jeg lige skulle se efter om den ligger ordentligt, fordi det kan sagtens tænkes den ligger or roder rundt..

    /Dannie M/ sidder styreenheden til centrallåsen i døren?? jeg troede den var en del af vacumpumpen.. ??


  • #4   3. sep 2009 Der kommer et signal til vacumpumpen fra vacumdåsen/låse-enheden den kan jo ikke gætte sig til at du er ved at låse/låse op :::: smiley

  • #5   19. sep 2012 Jeg skiftede den enhed i Førerdøren...

Kommentér på:
Periodisk fejl på centrallås???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce