{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Periodisk fejl i gearskifte? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et par gange oplevet, at alle gear hvor gearstangen skal skubbes frem (første og tredje, måske også femte), ikke kan bruges forstået sådan, at gearstangen føles "blokeret" fra at blive skubbet frem. De resterende gear (andet, fjerde og bak), er der ingen problemer med. Det kommer uden varsel, der er ingen forudgående mislyde eller andet, og det forsvinder også igen på samme måde.

For et par år siden fik jeg skiftet gearforbindelser, så jeg ved ikke, om det er dem, der driller igen, eller om det er noget værre / gearkasse. Bilen er min gamle Pug 206 i profilen. Nogen der har et bud på, hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk fejl i gearskifte?
  • #1   5. jun 2021 kan være justering af gearkablet hvis det er muligt på din bil

  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #2   5. jun 2021 1#
    den har de værste stangforbindelser i bilhistorien smiley

    til trådstarter start med at få kontrolleret de forbindelser igen , de kan sagtens gå stramt eller have slør eller hvis man kun har skiftet en af staængerne er det måske en af de andre , det er noget forbandet bras på lige netop 206 , alle de andre franske der bruger det , der er det bare noget bras smiley



  • #3   7. jun 2021 Jeg takker for svarene! Jeg må vel bare få tjekket de gearforviklinger igen. Dem bilen blev født med holdte rundt 125tkm, og de nye skaber sig allerede efter 15tkm, så det er da pænt træls! smiley

Kommentér på:
Periodisk fejl i gearskifte?

Annonce