{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Dba og Fusk {{forumTopicSubject}}

Min telefon var til salg.
den er godt nok solgt nu men fik en mail fra en dame om at hun gerne vil give 100kr ekstra for telefonen

fik dette mail af hende
Tak for dit svar. Min datter har fødselsdag kommer op snart, så jeg vil have dig til at sende denne konto til min datter, der er i øjeblikket på en UNICEF-møde i Nigeria hun var udstationeret der i sidste uge er en meget travl kvinde, det er derfor, jeg ikke kan få hende en gave . Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdag gave. Er en amerikansk statsborger i dont bor i Danmark, min ven råd mig at kontakte dig, fordi hun sagde sælger fra dba ikke snyde. Så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er disse oplysninger til at sætte mig foretage overførslen er netop din bank oplysninger og de samlede omkostninger, du vil have mig til at betale som omfatter porto til Nigeria. Jeg vil blive glad, hvis du kan gøre dette, fordi jeg ønsker, det skal være en overraskelse.

Lisa Jensen

jeg har ikke svaret hende.
er det ikke sådan en fusker mail ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dba og Fusk
Kommentér på:
Dba og Fusk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce