{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

en lille status over finanskrisen {{forumTopicSubject}}

Vi har set at mange vognmandsforretninger har måtte dreje nøglen om, andre vælger og starte op igen i et andet navn, og nogen steder bliver der fyret folk og andre stedet ansætter de folk

hvordan ser jeres status ud idag,
1. Er i blevet fyret eller stadig ansat i det sammen firma eller nyt firma
2. Til jer der er fyret, har i været på nogen kursuser for nydelig eller har i skifte erhverv
3.Til jer der er ansat kan i mærke at der er kommet mere kørsel idag end for 3mdr siden eller har jeres vognmand valgt og skær ned
4. Har i andre oplysninger, kan i bare skrive dem

Lidt om min status
- Jeg er køre stadig som afløse og har ikke været ude og køre siden aug mdr og prøver idag ar få et ekstra job som afløser med sukkerkørsel,
I mens har jeg været på krancertifikat kursus og venter på at komme på ADR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en lille status over finanskrisen
  • #1   29. sep 2009 Har fundet mig to jobs i "krisen". Og kender flere som har fået job så det er ikk så svært igen hvis man kender de rigtige

• Kristján K
    Kristján K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 42
    #2   30. sep 2009 Jeg kunne slet ikke finde Job til mig her i DK, måske pga udlændinge er jo ikke populære på krisetider smiley Men har arbejdet op i Norge i et par måneder. Kører på turnus, 3 uger på og så 2 ugers fri. Men jeg søger stadigvæk efter noget her i DK!

• #3   30. sep 2009 jeg har haft lidt forskellige at lave, da jeg blev fyret fik jeg noget sydgående eksport, men da det aldrig var helt sikkert om der var noget at køre med, valgte jeg at ligge nøglerne på hylden, da jeg blev tilbudt mit gamle job som dækmand igen. Det holdte dog kun ca 3 måneder så blev jeg ringet op og spurgt om jeg ville have en bil i det firma hvor min første vognmand mistede kørselen til at starte med.

• #4   30. sep 2009 jeg blev udlært ved C.schmidt og søn den 28 februar, så gik jeg hjemme i en halvanden måned, så fik jeg arbejde ved landmand i 2 mdr så holdte jeg, og så har jeg gået hjemme siden

• #5   30. sep 2009 Blev fyret i november... erigang med taxi kort og tager bus samt hænger senere på året....

• #6   30. sep 2009 blev fyret i forrige uge, genansat hos en anden om mandagen

• #7   30. sep 2009 Der står stadig "Blanke" på døren.. og DSV på traileren.

• #8   1. okt 2009 sidder og nyder min "morgenkaffe" da jeg køre om natten.mærkede lidt til krisen i starten af sidste år,men vi fandt dog en løsning på det,så jeg køre stadig ved den samme vognmand.de fyrede så min natmakker i januar pga krisen,og lidt for mange skader.men det er så kommet mig til gode i form af en tur mere i ugen med min 9timer per dag,så nu kommer der nogle gode penge i kassen.så jeg har fået mere arbejde pga krisen.men er sgu sørgeligt at se hvor mange der har måtte dreje nøjlen om og alle de chaufføre der har måtte skifte bilen ud med en sofa.håber på at det snart går den rigtige vej igen,så vi kan få danske folk på vejene og i bilerne igen..ønsker alle som står uden job held og lykke med at finde noget,og bare hænger i så vi danske chaufføre viser vi er de bedste til jobbet i stedet for alle de aber der tager vores jobs lige nu..

• #9   2. okt 2009 Er stadig ved Torben Rafn (9. år) og vores arbejds byrde er lidt faldende henover sommeren men nu er der gode projekter i farvandet smiley
    Der er ikke blevet fyret nogen chauffører ved Rafn i finanskrisen men derimod afholdes der lidt mere ferie/ fri end normalt.. Og arbejdet bliver uddelt alt efter hva vi har tjent da vi så når året er omme har vi tjent nogenlunde det samme.
    Min årsløn indtil videreer ikke faldet dvs på dette tidspunkt af året er det som normalt som i forgangende år smiley

Og gud hjælpende om man så ikke lige får en helt ny blokvogn til 3.2 mill i krisen her smiley så er ovenud en lykkelig mand smiley

• #10   4. okt 2009 He He... Tillykke Allan... Jeg skal også ud og køre lidt dumper igen...
    Ja, man må jo tage det arbejde man kan få, og kan sku ikk undvære de store maskiner smiley

• Kristján K
    Kristján K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 42
    #11   5. okt 2009 Allan Hungersnød, kender du Islending som hedder Arnar som arbejder der ned ved Torben Rafn og kørte først i en 4 akslet Scania, så Volvo og tror han har lige fået den 4 akslet Scania tilbage igen??

• #12   10. okt 2009 Ja det gør jeg Kristján K smiley

Kommentér på:
en lille status over finanskrisen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce