{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.287 visninger | Oprettet:

raller lyd der følger omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej peugeot elskere smiley

Min bil begyndte for nogle dage siden at larme en hel del. Larmen lyder nærmest som dengang lykkehjulet kørte rundt på TV, lyden følger omdrejningerne, men hver gang jeg giver bare det mindste gas holder larmen op, men slipper jeg speederen igen kommer der en "ralle" lyd, som sagt så følger den omdrejningerne.

Det lyder som om noget sidder løst og banker mod noget andet, og jo hurtigere man kører jo mere larm.

Bilen kører ellers som den plejer, så håber ikke det er noget farligt hvad angår sikkerheden. Jeg tror lyden kommer ned bag ved motoren, måske nede ved akslerne eller lignende.

Håber der er nogen af jer der har gode råd til hvad det kan være eller selv har prøvet det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  raller lyd der følger omdrejninger
  • #2   24. okt 2009 Har monteret Cup indsugning for nyligt, så det burde ikke være det. har netop lige gået den igennem idag og sikret mig det ikke bare var den der raslede.

Men det underlige er jo at raslen er der når jeg slipper gassen, men ikke imens jeg giver gas.

• #4   24. okt 2009 I tomgang er der ingen larm, kun når man slipper gassen under kørsel, er ret sikker på den ikke larmer når man giver gas. kold eller varm er ligemeget.

Kommentér på:
raller lyd der følger omdrejninger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce