{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Fælge og mål {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har snakket med cartrends om fælge til min bil, og efter lidt tid, skriver han:

ude i forskærmen skal der fjernes 2 plast beslag som buler ud i inderskærmen, dog skal dette gøres uanset hvad hvis du vil ha bilen bar skal være en lille smule lav også

jeg kan få dem her i 7.5x20 ET38 så vil de ik gå ud over skærmen..

http://www.tirerack.com/images/wheels/verde/swap/verde_regency_c_ci3_l.jpg

___________________

Og nu spørg jeg så jer - Er det bare det man skal gøre? Fjerne 2 plast beslag foran og sætte fælgene på? Og skulle det gøres hvis man ville sænke den alligevel?

smiley





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge og mål
  • #1   15. feb 2010 Hey

    Jeg har netop også købt nye fælge til min - godt nok kun 19", men problemstillingen er nok den samme. Jeg spurgte ham mht. til valg af dæk, og han skrev bla.

    "...få problemer med det den kant der sidder foroven i inderskærmen på en Leon/Toledo/Altea, men det er kun hvis du kører hurtigt over en vejbump eller lignende. Kanten (hvor der sidder en skrue i) er der nogen der fjerner, så har du ingen problemer med at dækket går i."

    Så der er nok noget om snakken. Keratech lyder hvert fald som om de har fuldt ud styr på, hvad de har med at gøre smiley

    Er ET38 ikke umiddelbart lidt lavt?


  • #2   15. feb 2010 Jo ET38 er lavt, derfor han tilbyder dem i 7,5x20", ellers går de ud over skærmen... Okai, så under alle omstændigheder skal beslagene fjernes, også ved sænkning. Keratech kender jeg godt, men de havde ikke nogen fælge jeg faldt for:)

  • #3   15. feb 2010 Hvis du vil være mere sikker på at de ikke går imod, kan du vel bare vælge samme fælg, men med højere ET (hvis de altså fåes)...

  • #5   15. feb 2010 på min har jeg ikke fjernet noget overhoved! og den er da rimelig lav! det er 8,5*19 ET45 og 9,5 ET45 bag

  • #6   15. feb 2010 Jacob A - Har det ikke noget at gøre med at dine fælge er ET45, altså meget højere og mere normalt til den bil?
    Han siger jo at jeg skal fjerne beslagene hvis jeg vil sænke den, som jeg vil:)


  • #7   15. feb 2010 Nicolai B - Fælgene fåes ikke med andre ET mål, kun bredde:( Men synes bare de er så fede at jeg ikke kan lade være:)

  • #8   15. feb 2010 jeg kan ikke hjælpe så meget, men fede fælge smiley

  • #9   16. feb 2010 Hvad så hvis jeg smider fælge på der hedder ET45 og 5x112, de skulle da passe næsten lige på ikke? Fjerner stadig beslagene - Men kan fælgen så godt være lidt bredere? Fx 9,5 uden problemer? Eller vil de rage ud?

  • #10   16. feb 2010 ET45 passer hvert fald fint til Leon. Når du vælger et højere ET kan fælgen godt være lidt bredere end dem du har kigget på. Jeg tror umiddelbart du vil få problemer med 9,5" foran, men det kan sikkert godt gå bagpå. Det kan Jacob A sikkert svare på smiley

  • #11   16. feb 2010 Nicolai B - Dvs. at selvom jeg kører med ET45 og fjerner beslagene i skærmene vil jeg stadig få problemer? I hope not:(

  • #12   16. feb 2010 Jeg ved ikke om det ikke kan lade sig gøre foran, men syntes ikke lige at have set nogen kører med 9,5" foran.

    Selvom du vælger et højere ET er det ikke sikkert det kompenserer for så bred en fælg. Jeg mener mine originale 17", som er 7" brede har et ET som hedder 48, så det bliver pludselig noget af en afvigelse med ET45 og 9,5" brede fælge. Du kan jo også bare vælge 8,5" ET45 foran og bagpå, så er du sikker på de kan være der (+du kan skifte mellem for og bag for at slide dækkene mere ens)...


  • #13   16. feb 2010 Okai, så jeg skal bare holde mig til 8,5:)

Kommentér på:
Fælge og mål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce