609 visninger
|
Oprettet:
Fælge mål og sænkning {{forumTopicSubject}}
Davs jeg har sænket min BMW E36’er med ca. 30mm og skal have nogle nye alu fælge
Har erfaret mig at ET38 18” 8,5” brede er for store
Og at en ET47 17” 8” brede er næsten lige akkurat samme problem. Hvilket jeg ikke forstår det helt vilde af:/
Hvad vil i anbefale og smid evt. Et billede af jeres øser
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.887
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.494
Havde alt fra bredde 17" til 19" på min gamle e36, synes ikke der var problemer med plads selvom den havde gevindundervogn på.
apr 2019
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 6 Svar: 8
Profilen på dækket i denne her sammenhæng her ikk ret meget at sige da det er fælgen på begge tommer der gik på fjederbenet
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
De mm ekstra plads den 0,5" mindre bredde i forskel giver dig, tages så rigeligt igen , nå forøgelsen fra ET38 til ET47 skubber fælgen 11 mm længere ind.
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.494
Det er et generelt problem med gevindundervogn på e36 kan jeg huske. Det problem kan jo løses med en spacer.
Jeg kørte selv med en 20 mm spacer foran på mine alpina fælge for at de kom fri, og de var 8" bredde og ET47.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.887
Som Carsten siger så et det et "alment" problem med foran og gevind. ET 47 er lige højt nok i hvert fald
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
apr 2019
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 6 Svar: 8
Fælge mål og sænkning