{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

trailer.. {{forumTopicSubject}}

hej drenge jeg har lige købt en trailer tilmin varevogn...

men hver gang jeg kobler strommen til så brænder den min sikringer, eller slet ikke virker..nogen der kender et sted tæt på kbh centrum..

eller hvad burde jeg gøre, vil den komme til at koste mig dyrt.. det er nemlig en trailer der er impoteret fra tyskland. og den har gjordt det samme til min vens varevoogn,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trailer..
  • #1   10. jun 2010 Det lyder sku som om den kortslutter et sted. Det er bare igang med at lede efter et sted hvor ledninger er dårlige eller de kortslutter hinanden.

    Jeg ville starte med at tjekke lygterne, stikket til lyset og evt samle dåse hvis der sidder sådan en på.


  • #2   10. jun 2010 start med stikket det er formentligt iret inde i det ser jeg tit på vores stik til udtræksskiltene på de trailere vi har ude på jobbet. du kan evt sprøjte noget silicone spray ind i stikket når du samler det igen det er med til at forhindre at det irer

  • #3   10. jun 2010 Den behøver ikke koste dig dyrt, prøv og skil stikket ad, og så lige tjekke at det ikke ar fyldt med rust eller ir, der efter følger du lige ledningen ned langs vangen og ser om der er nogen samlinger, hvis det ender i lygten, så skrue da lige glasset af og kig in om der er noget usædvanligt der inde.

    Ellers kan alle autoværksteder hjælpe dig med og lave det.


Kommentér på:
trailer..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce