{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer
  • #1   17. nov 2021 Der burde der ikke være noget i vejen for, hvis den er med canbus så burde det ikke være et problem, da de er på 18W, den grå ledning i trailerstikket er så vidt jeg husker til baklys.
    Kan være den sidder i en samledåse et sted.


  • #2   17. nov 2021 hej
    4 lygter a hver 18 Watt bruget tilsammen 72 Watt - i forhold til 1 original baklygtes 21 watt så det går IKKE godt hvis du prøver !!!
    I øvrigt er den eneste overskydende ledning i 7 polet stik beregnet til tågebaklyset MEN den kan ændres til brug for baklys og farven er i 7 polet stik BLÅ


  • #3   17. nov 2021 Havde ikke læst at der skulle 4 på, mente et den er grå i 13 polet stik, blå er til tågebaglys, stadigvæk i 13 polet stik

  • #4   17. nov 2021 @ Torpedo
    Jeg skrev utrykkelig også " i 7 polet er den blå"


  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   17. nov 2021 Det er til 13 pol men kan to så lade sig gøre og så to jeg kan koble over tågelys?

  • #6   17. nov 2021 Hvis din ledning er 0,5mm hvilket er normalt, og du kobler 2x18watt + 21watt ender du med 57W og knap 5 Amp vil jeg sige god for det, det er jo kun når du bakker, det skal vel ikke bruges som arbejdslys?

  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   17. nov 2021 Det er kun til baklys ja men skifter de originale lygter ud så har ikke baklys i baglygter har kun de 18 w jeg sætter på

  • #8   17. nov 2021 No problemos smiley

Kommentér på:
Trailer

Annonce