{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.399 visninger | Oprettet:

Må politiet det ? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev stoppet af politiet idag, han sagde til mig af jeg sku til syn fordi jeg havde Xenon. Så sagde jeg " er du dum eller hvad, hva for noget syn.. Så begge to gik imod mig og tog fat i min hånd og vræd den rundt. Må han det ? Så længe jeg ikke er anholdt , eller så længe jeg ikke har truet ham? Jeg mener af han ikke må gøre det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må politiet det ?
  • #1   13. jun 2010 hvis du ikke har sagt noget flabet med bande ord til dem og det så må de ikke nej, de må ikke bar tag fat i dig på den måde så skal de sige kom med uden for så kan du se det med ang dit lys..

det der gøre de kun hvis under anholdt osv..

• #4   14. jun 2010 boble.. Jeg har ikk spurgt dig om du ville kommentar hvad jeg har sagt til politet, jeg spurgte jer om de måtte det. hvis du ikke kan svare mig på spørgsmålet, så lad være med at kommenter tak

• #5   14. jun 2010 ja kan godt huske det.. Jeg havde os tænkt mig og fyre noget af idag. men han sagde med det samme " du skal til omsyn. han fyrede den bare af, han gav mig ik lov til at snakke.. Så blev jeg sur og sagde det der

• #6   14. jun 2010 ja brow det er os det jeg gøre

• #9   14. jun 2010 Skrive en klage hvis du føler dig uret færdige behandlet

• #10   14. jun 2010 Jo hvis han har vidner og en gode advokat. Hvis han har en ren baggrund. Men sørgsmålet er om det ikke er nemere at pille de lygter af, fordi politi er noget lort i ag. Hvis han køre en sag på dem så kommer de hele tiden efter ham det er politiet det hjælper ikke novt at være flapet

• #12   14. jun 2010 Emre, pil projektet af. Syn den, så kan du derefter gå igang med projektet igen smiley meget nemmere..

Kørte på min lillebrors knallert igår. En piaggio nrg power dt. den kørte 70. lover dig for .. kørte for sindsygt HASARD KØRSEL ! over for rødt og det hele. så kom panserne bag i med sirene og det hele. de bragede op på cykelstien, og blokerede min vej mens jeg rykkede 70. bremsede i bund. og stoppede. kunne ikke nå væk. de spurte efter kørekort og papir. så sagde jeg at jeg ikke har noget knallert kørekort da jeg er 18 men har et bil kørekort hvis de vil se det. De var åbenbart chokeret over at en som har kørekort kan køre på sådan en måde. Men gav dem forsikringspapirne til dem. de begyndte og snakke og dit og dat. jeg virkede bare flink og besvarede deres spørgsmål. de spurte hvor meget den kører jeg sagde bare 39.. 40 stykkerne. de sagde intet. Fik så en bøde på 500... får den til 250 med studenterrabat på den. smiley men fuck de der panser. det eneste de vil er ? og at kneppe en fuldstændig..

• #13   14. jun 2010 køb nogle angel eyes lygter det ligner original xenon jeg blev aldrig stoppet med dem

• #14   14. jun 2010 Det med xenon det er rigtigt nok at de sender dig til omsyn.
    Og jeg tror bare du skal være glad for at du ikke blev sigtet for at du sagde - er du dum eller hvad man - .. Det har han ret til at sigte dig for. Så ja, han kunne godt anholde dig idét han vred din arm om.

• #16   14. jun 2010 Fatih.. Jeg har angeleyes på zaten. Ama også xenon...
    jeg sagde os til ham af jeg har en tid hos mekanikker, jeg har købt andre pære som jeg skifter på tirsdag, og det lover jeg dig.. Men nej det gik ikk osv.. Så sagde jeg " os to vi møder hinanden op i retten, så vred min hånd os om der.. Jamen det ku jeg bare gøre.. Sådan sagde han, men han blev lidt rolig efter jeg sagde retten.. Også spurgte jeg ham hva han hed efter han var færdig med at snakke. Så sagde han min tjeneste nummer står på papiret, det er det jeg hedder.. Så sagde jeg " Vises.. Men wallah billah jeg var så tæt på at give ham en skalle, det var ved at slå klik.. Så sagde jeg " stoler du på din stjerner i ryggen. Så ga han slip efter nogen sekunder

• #17   14. jun 2010 Kamran, ja ja den kan gå igennem uden problemer, efter det der hjule lejer er blevet lavet. og det bliver lavet imorgen. så kan den sagtens synes.. Men er der nogen der ved, Skal jeg vente på en indkaldelse fra syns manden, eller kan jeg ikke bare syne den nu ? For har fundet en anden bil jeg skal bytte med nemlig

• #18   15. jun 2010 lad nu være med at være provokerende overfor politiet. Når de har haft de første 10 provokerende typer så er deres lunte meget kort.
    Når du ved noget er ulovligt, så lad være med at køre med det.

• #19   20. jun 2010 Emre : nej den er ikke tunet... de gamle stalker, de har en Hiper 2 motor. Pil skiven så renden de 40-50 ca.. kan ikke helt huske. de her nye modeller af Nrg og stalker de har Hiper 2 Pro.. så pil skiven, så rykker de 60-70...
    Men speedfight er nice nok. især de nye 3 rc halløj... Men wallah ? har sagt til min lillebror glem alt om knæk udstødninger. køb en som ligner standart som gir og så pil begrænsningen i kaburatoren.. dyse den om og nye ruller.. så rykker den.. smiley

Seref : Wallah de der akkash ik? de er 100% PIC smiley

Kommentér på:
Må politiet det ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce