{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC D VS iphone 4
  • #1   29. jul 2010 hvad bedst er ved jeg ik, men skal ihvertfald ha en iphone 4..

men kigger lii med og høres folk`s mening:)

• #2   29. jul 2010 Nu hvor Iphone 4 har fået multitasking, så ville jeg heller køb den end HTC. Du får også meget mere hukommelse. Så vidt jeg ved, så er det sådan med Apple at hvis noget hardware går i stykker så får man bare en helt ny en..

• #3   29. jul 2010 altså hvis du vil have en go kamera/video kamera så gå med en iphone 4 hvis du vil over til HTC så er desire den bedste syntes jeg

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #4   29. jul 2010 Spørgsmålet er ikke hvad der er bedst, men hvad du foretrækker?

Det som Noh siger, er absolut ikke korrekt. Apple har sensorer til lidt af hvert, i telefonen, som registrerer om den f.eks. har været vandskadet. Derudover, hvis noget går i stykker, og der er det mindste tegn på at den har været tabt el.l., så dækker de intet!

Jeg ville vælge en Android telefon, her Desire, da jeg er stor tilhænger af Android og det åbne miljø, hvor du kan gøre mere eller mindre hvad du vil. Med iPhone, er du bundet på hænder og fødder, og kan ikke gøre noget, uden Apple har godkendt det, når det kommer til installation af programmer mm.

Hvis du ikke gider gøre det store, for at sætte dig ind i telefonen, så burde du gå iPhone vejen. Ellers ville jeg vente lidt tid, da der snart kommer en ny Android telefon ud fra HTC, som er bedre end Desire -- Og så se nærmere på den smiley

• #5   29. jul 2010 Tommy B

Det var da dejligt at vide, altså med hensyn til Apple.
    Jeg kan heller ikke lide Iphone, da som du siger er man bundet til Apple 100 %. Selv har en nokia n900 med linux styresystem, som jeg synes er deeeeejlig smiley

Men stadig.. HVIS man overvejer at købe en Iphone, så helt klart Iphone..altså hvis man skal bruge den til at ringe skrive sms, internet.. der er masser af apps til alt og der kommer flere.

• Tommy B

#6   29. jul 2010 Hvis man bare skal bruge en telefon til de ting du nævner, er der ingen grund til at ofre en bondegård på en iPhone, medmindre man er brand-whore - Jeg lurede f.eks. en teenager på EB TV, som kom med følgende grundlag for at skulle købe den nye iPhone: "Altså, det er jo Apple.. Så ved man det er det bedste i verden" .. Sødt.. MEN FORKERT! smiley

• Tommy B

#8   29. jul 2010 Halil, kom med nogle argumenter - Jeg ser meget frem til at høre hvad du bygger din mening på smiley

• #9   30. jul 2010 Tommy B

Så du foreslår at købe en nokia 3210? ;P

• Tommy B

#10   30. jul 2010 Hvis valget stod mellem iOS og Symbian? Hell yeah! Oldschool! smiley

• #12   30. jul 2010 umut O
    selvfølgelig er den hurtig når der kun kører et program ad gangen smiley

• Tommy B

#13   30. jul 2010 Alt det du nævner, Halil, det kan en Desire også. Forskellen ligger i, at du kan mere med en Desire, uden at bryde garantien. smiley

Mht hastighed, har jeg aldrig oplevet problemet. Pt. har jeg en Magic, den er gammel. Men den kører derudaf, intet lag osv., og det er lige så med multitasking. Min næste telefon, bliver en af de nye Androids, som kommer på markedet om nogle måneder, spørgsmålet er bare hvad der passer mit behov bedst.

Men i sidste ende, er det ikke det store problem at tage ned i en forretning og prøve begge to. I sidste ende, er vores meninger ligegyldige, da det er Dig som skal have telefonen, KKS.

• #14   30. jul 2010 Jeg havde en 3GS og har en HTC Legend nu, og jeg mærker intet forskel på touchskærmen, vil mene de er lige gode. Og du kan få virkelig mange fede apps til Android og de er sgu ved at udvikle sig til noget stort. Lur mig ikke om deres nyere telefoner vil blive bedre end iPhone 4

• #15   30. jul 2010 giver turkish d ret smiley hilsen HTC FanBOY hahahahahahahhaahahhaha

• #16   30. jul 2010 umut O
    du kan ikke multitaske på 3GS selvom du har opdateret til 4.0. Man kan jailbreake den til at multitaske så vidt jeg ved.
    But I could be wrong... smiley

• #17   30. jul 2010 okay.... det skal jeg så lige tjekke ud på min søsters, jeg tror på det kun når jeg har set den i aktion smiley

• #18   31. jul 2010 noh a man kan sagtens multiterske på en 3gs det er på en ipod touch 2 generation man ik kan multiterske

Kommentér på:
HTC D VS iphone 4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce