{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC ONE X VS SAMSUNG GALAXY S3?
  • #1   19. jun 2012 Galaxy S3 ! smiley

• #2   19. jun 2012 Der er lavet flere test, hvor netop de 2 er sat op imod hinanden, dem kunne du starte med og læse

• #3   19. jun 2012 Er super glad for min S3, kører sku bare. Så lige i GO morgen Danmark den vandt i test over One X.

Super hurtig, godt kamera og vanvittig skærm. Blot nogle af de ting jeg synes gør den fed. Har også en masse ekstra detaljer.

• #4   19. jun 2012 k-finn . spurgte jeg om test og pis og lårt? nej... folk her inde fra's erfaringer

og selvfølgelig har jeg læst om dem, men er stadig i triviel..

• #5   19. jun 2012 Og du mener så at brugere her på BG, kan komme med bedre råd, end dem der faktisk ikke laver andet end og teste telefoner

• #6   19. jun 2012 nej det siger jeg intet om jeg er bare træt af at kun høre de "kloges" mening..

• #7   19. jun 2012 Men kan da sige, jeg er MEGET imponeret af min S3, lige gået fra galaxy nexus til S3.

• #8   19. jun 2012 tak smiley

bruger du tit det med at man kan ringe op bare ved at tage telefonen op til hovedet osv? smiley

• #9   19. jun 2012 Begge 2 er fine mobiler..
    OneX har lidt batteri problemer da den stadig kører med en tand for gammelt kernal, men det fikser htc her snart..

Er mere for OneX da den har en super fed skærm + er ekstrem lækker at holde på.. Dog er S3eren sku en telefon i sin egen klasse..

Synes dog at S3eren er overrated.. Det er en god telefon ja, men det er ikke helt så stort et spring som hvad s2eren var da den kom, hvilket skuffer mig lidt..

Største ulemper ved s3eren er:
    Vejer sindsygt lidt hvilket er trip
    Skærmen er bagud, ligesom galaxy nexusen hvilket er nedern når s3eren er samsungs topmodel..

Største ulemper ved OneX
    LCD skærm monteret med så tynd kant at den er følsom overfor press.. (man kan se bøljer i siden når man trykker lidt på den..
    Batteriproblemer da den ikke er helt optimeret nu..

Har ingen af telefonerne men har prøvet dem begge i en uges tid smiley
    Synes sku ikk det er et spring nok fra min dell streak så venter på noget bedre smiley

• #10   19. jun 2012 i mine øjne vil jeg tænke om du vil ha en mobil der køre "open source" eller ej... HTC har flere og større muligheder i mine øjne end ALT andet... bare en lille ting jeg benytter tit er Torrent download, hvilket jeg har fået en forståelse af at der ikk kanlade sig gøre på apple, samsung, osv... dog er jeg i tvivl om nokia ang det...

• #11   19. jun 2012 Den ringer selv op, hvis du læser en sms, og så tager telefon op til øre.
    Nej det har jeg ikke rigtig brugt endnu, men det kommer, da jeg jo nogen gange for besked om og ringe når jeg har tid, så det vil jeg bruge.

Detaljen med og dreje telefon når man skal flytte apps til andet skærm syntes jeg er fed.

Så kan jeg også lide det med man bare køre hånden over skærm, så tager den et screenshot.

Ja der er squ mange ting :-). også det med den holder øje med om du kigger på den, så den ikke går i dvale når d læser artikkel.

• #12   19. jun 2012 ja det er fede detaljer smiley

dennis D hvad vil Open source betyde? smiley

- tak for svar alle andre smiley

• #13   19. jun 2012 galaxy S3.. eneste rigtig.. altså one x er hurtig på kameraet. men overall er galaxyen mit foretrukne valg (:

• #14   19. jun 2012 Jeg valgte One X da jeg kunne få den næsten ubrugt til omkring 3000. Og det er bare meget billigere end S3'eren.
    Og jeg er meget skuffet over S3'erens design. Den er mega kedelig.
    One X har langt flottere design syntes jeg.

One X har også meget god lyd med indbygget Beats lyd chip. Og den gør en forskel.

• #15   20. jun 2012 hehe jeg er i triviel smiley

Kommentér på:
HTC ONE X VS SAMSUNG GALAXY S3?

Annonce