946 visninger
|
Oprettet:
13. aug 2007 Følger: 68 Følgere: 65 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 277
Hold da kæ.. Se lige her!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Kære gæst på Striben-Esbjerg.
Vi du/i bruge 2 min på et kort svar til denne tråd.
Hvad kan vi på Striben-Esbjerg gøre for at få dig/jer til at melde jer som crew medlem??
Håber på god respons.
PS. Denne tråd skal på ingen måde køre af sporet med personlig hetz!!
Hvis der er noget du/i ikke vil skrive offentligt send da en PM til Simba eller jeg.
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.494
aug 2007
Følger: 68 Følgere: 65 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 277
jamen du læste den i det mindste,
aug 2007
Du/i er velkommen den til en snak fredag.
Hvis jeg ikke lige er der kan du tage kontakt til et af crew medlemmerne i gul vest, så skal de nok finde en hold ansvarlig eller en fa bestyrelsen
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 55 Svar: 410
men
nu var jeg der nede i fredags, og syntes det virket lidt uprofessionel, for ½ delen af tiden, gik i bare frem og tilbage med de kejler (eller hvad de hedder dem ude på midten i står ved), så folk viste ikke hvornår de måtte køre, vi fik ikke noget at vide om hvorfor i stoppet
og da jeg tog hjem stod en langt væk fra hvor bilerne skulle ha kørt fra og drak øl, ved godt en øl ikke gør noget, men virker bare uprofessionel
nu ved jeg ikke om jeg kunne finde på at melde mig ind, men det får mig ikke til at få mere lyst til det, håber i forstår hvad jeg mener
feb 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 651
Den eneste grund til at jeg ikke melder mig, er mangle på tid (grundet jeres krav omkring antal vagter). Da jeg bruger de fleste weekender nede på Aabenraa egnen, og ikke hjemme i lejligheden i Esbjerg.
aug 2008
det var selvfølig en mulighed, men igen syntes min tit er til det bla arbejder jeg hver anden lørdag, så ville være total smadret den lørdag vist jeg har stået nede på striben aften før
det var heller ikke for at svine striben til eller noget, det var mere for at hjælpe
dec 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 167
Der er ikke nogen bestemt tid på aftenen der køres... Der køres når der er bilen på vejen og hvis der ikke køres, så er det som regel fordi politiet lige er der eller har været der(Kan være derfor keglerne fjernes). Det er helt op til folk selv at komme ud at start hullerne... Dog kan da være lagt en lille pause ind til crewet i løbet af aftenen, men det er jo max 15 min eller deromkring.
Ovennævnte er selvfølgelig indenfor træffets tidspunkter.
feb 2004
Som du jo kan se, gør jeg det heller ikke pga. tidsmangel.
Du kommer i det mindste med konstruktivt kritik, hvilket der ikke er alle her på BG der formår at gøre.
Jeg syntes efterhånden, at BG bare er en flok "børn" der tror, at alt er et personligt angreb mod dem selv
feb 2004
Mon ikke det var til Martin
dec 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 167
aug 2008
i kunne måske få fat i en megafon, og så råbe pause eller politi
feb 2004
dec 2003
Følger: 81 Følgere: 82 Biler: 5 Emner: 286 Svar: 934
Regner med og starte hele det nye hold 3 op sammen med mit ansvars område, hold 2.
dec 2003
aug 2007
Martin. Du vil altid kunne se om der er politi i området hvis du kigger efter crewét eller keglerne. ingen crew på banen er et godt tegn på ordensmagten er på besøg, det samme gælder for keglerne. ( der kan dog stå en eller to alt efter hvor overraskende de hvide biler med blå blink besøger os)
aug 2008
ok ja
sep 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 4
1: crew'et skal ha vesten på. og ikk ha den i baglommen det ser altså lidt forkert ud af til vil jeg sige.
2: der skal være noget bedre flov i at få sendt bilerne afsted
3: de skal bliver bedre til at sætte bilerne sammen inden de kommer op til starten.
4: syns godt at de ku blive bedre til at se NÅR politiet kommer så det ikk ville give nogle bøder til nogle.
5: syns crew'et skal gøre sig lidt mere synlig og ikk stå og hygge snakke opppe ved starten eller andre steder på haven...
og det men at drikke øl imens at man er på vagt det synes jeg ikk at det skal være tilladt... SLET ikk kan godt huske dengang sommer-foto fik en somersby for et år eller to tilbage hvor han ikk var på vagt og han så lige med et blev smidt i en vest det fik han sq masser af ballade ud af.. så synes ikk at det skal være tilladt...
lige lidt af min mening.
aug 2007
Det med at crew drikker øl eller sommersby er heller ikke tilladt.
Hvad kan vi gøre for at du melder dig ind som crew medlem?
dec 2003
Kan sagtens følge kritikken og vil da også gerne prøve og belyse det lidt.
Øl er og bliver forbudt og der har ikke været episoder siden den du selv nævner.
Grunden til mange til tider har vesten i baglommen er at, der er sket det at en af vores crew folk har fået et påbud fra politiet om ikke og befinde sig for enden af banen og henvende sig til kørere og civilister i trafik vest, derfor forsvinder den hurtigt i baglommen når de kommer på besøg.
Bruger lidt selv teknikken for og komme helt tæt på politiet og få evt. oplysninger ud af dem og det er nemmest uden vest på, selv om de fra politiets side af har krævet at vi er synlige under træf med veste på - så de er nu ret dobbelt moralske.
Det med og være mere synlige bunder også i at når du er 4 på vagt, så er det bare ikke muligt og være mere synlige end vi er, igen derfor vi søger flere crewfolk.
Det med og "parre" biler sammen er jo ikke den nemmeste opgave, da pladsen ikke tillader at vi holder to biler ind til siden så regnskabet kan gå op.
Desuden er vi også store tilhængere at at det jo er streetrace og alle er velkomne, og der er jo ikke meget ved og se biler der stort set kører lige op med hinanden gang på gang - men selvfølgelig prøve vi og få ønsker opfyldt hver eneste fredag - men ikke en nem opgave.
Det kan godt være svært og se politiet når de kommer, for de kan komme ret hurtigt fra en returvejen (hvor den fortsætter over vejen) og så har vi ca. 5 sekunder til og få budskabet op til start - igen derfor vi søger flere crewfolk, for netop at kunne undgå evt. bøder.
Men løsningen på det sidste jeg nævner tror jeg allerede jeg har, for det er bare og placere vores ene megafon ved ham der står ved 999 og så skal han/hun bruge den i tilfælde af politiet, for det kan være rigtig svært for os i crew at høre noget som helst over radioen når der fx. holder en og varmer dæk eller to biler gasser op og klar til race.
Men rart med kritikken, takker og bukker.
mar 2006
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 534
for hvis man laver et hold, og der er flere der gør, så er der en del af dem jeg har snakket med som er friske på en aften i måneden, det optimale kunne vel være hvis så mange gik ind i tingene, at man på turnus kan stå der en gang hver 2. måned
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.267
okt 2005
Følger: 74 Følgere: 73 Biler: 3 Emner: 41 Svar: 1.279
maj 2006
dec 2003
For mig er det sku bonus nok og stå som starter, for det giver mig det kick jeg behøver. Adrenalinen pumper virkelig når man er "på" og der er tryk på, for alle øjne hviler på en.
aug 2007
Kan så sige at hvis man er på og viser interesse i tingene som crew medlem er der mulighed for at komme med som hjælper ved forskellige messer osv. Evt F&F havde vi ca 10 m/k'er afsted som et del af Streetfire crew'et
maj 2006
Jeg ville os gerne gøre det frivilligt, men jo mere der er til at lokke jo bedre:P
aug 2007
Hold da kæ.. Se lige her!!!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside