{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.865 visninger | Oprettet:

Therma power? {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg ville blot høre folk omkring deres erfaring med therma power? Jeg vil starte med at løbe træning og vil så bruge dette middel til som ekstra fedt- forbrænding. Er der bivirkninger med dette ? Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har hørt produktet er godt som fedt-forbrænding men har samtidig læst at pillerne er farlige?

Help

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Therma power?
  • #1   10. sep 2010 hvorfor ikke bare lægge om på din kost og vær seriøs om det i stedet for at bruge hjælpe midler ?

• #2   10. sep 2010 Det var ikke spørgsmålet jo..

Jeg er stadig ikke sikker på om jeg vil bruge produktet men spørger blot

• #3   10. sep 2010 Jeg har prøvet dem engang for længe siden.

De bivirkninger jeg oplevede var rysten på hænderne, som om man hele tiden er oppe og køre. Hjertebanken, tør i munden og ikke kunne sove om natten.

Men jeg vil råde dig ærlig talt til ikke at bruge dem, fordi de virker ikke som en mirakelpille, men det er bare glasuren på kagen. Den giver lige de sidste par procenter i ens vægttab og hvis du skal tabe fedt for at få markeret muskler, så vil jeg mene at den også river mange muskler med sig.

Ellers sveder man hele tiden og har en høj forbrænding.

Hvis du virkelig vil spise dem, så skriv til mig så skal jeg nok hjælpe dig

• #4   10. sep 2010 Pillerne er kun farlige hvis du æder 10 stykker på en gang, hvis du spiser 1-2 om dagen sker der ikke det store..

• #5   10. sep 2010 Og er det med efedrin eller uden? Hvis det er uden efedrin så er det spild af penge smiley

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #6   10. sep 2010 Der kan være mange bivirkninger - Hvis du læser på holderen, står der sindsygt mange ting som du ikke må fejle, og som du kan få af bivirkninger.
    Jeg har selv prøvet dem, og jeg fik ingen problemer, bortset fra at det var noget hårdere at falde i søvn hen af aftenen. Men de fik gang i klokkeværket, og jeg svedte på en helt anden måde, end jeg normalt gør. Det er dog ikke noget jeg har taget fast, da jeg ikke følte det gav ekstra energi på nogen måde, som det også skulle. At man lige forbrænder en smule mere end normalt, er ikke vigtigt nok for mig, til at risikere alverdens smiley

Jeg taler om rød therma, forresten.

• #8   10. sep 2010
    Turkish D

meget normalt de ting du har oplevet....men og ryste har jeg aldrig været ud på. har taget dem i flere år. det fedt ved det er hvis man arbejder om natten samt du får meget energi af det. lige så snart du er på det. så føle du man kan ikke få nok af træning. også ja du svede heletiden og hjertebanken slå...

men dem man få i dag synes jeg ikke så godt om. til forhold af dem for 8 år siden smiley

• #9   10. sep 2010 de virker fint, de virker som de skal, men de fleste får hjertebanken el ryster

ellers udmærket produkt, bare ik tag overdoser

max 3 piller dagligt

• #10   10. sep 2010 Tak for hjælpen gutter..

har droppet at købe produktet.. tør sku ikke.. jeg må bare løbe lidt ekstra smiley

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #11   10. sep 2010 Klogt nok. Hvis du er sund og rask, er der en lille risiko - Man kan jo aldrig sige sig fri fra den slags. Men jeg har stadig kun taget 2 piller ud af de 30/50, eller hvad der nu er i min pakke.

• #12   10. sep 2010 fik hjertebanken + meget agressiv, tør mund osv

• #13   11. sep 2010 Fuat, bana versene

• #14   11. sep 2010 Gürhan skriv en pb

Kommentér på:
Therma power?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce