{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  THERMA POWER!!
  • #1   27. mar 2005 Hvad gør disse piller? smiley

• #2   27. mar 2005 Hvilket logo har de smiley

• #3   27. mar 2005 det rigtige forum til den slags hedder; getbig.com
    prøv der....

• #4   27. mar 2005 Hvor kan man købe koffein piller???

• #5   27. mar 2005 Jeg ville sige et 10-tal - og så måske 15 hvis han stopper dem i kæften!

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #6   27. mar 2005 Hvis du har købt sådan nogen er du FOR DUM !!!!
    så er det sagt de indholder jo effdrin (eller hvad det hedder) det giver hjerte banken forhøjtet blodtryk og en masse andre ting men vil STRÆK anbefale dig du bare smider dem ud!!!
    ved ikke hvad du vil opnå med dem men er det fordi du ikke har vilije styrke nok til at klare det naturligt ???

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=4440

• #7   27. mar 2005 det er jo ikke det helt vilde.. det giver bare energi når man træner.. men ved bare ikke om der kan ske noget ved at tage dem..

• #8   27. mar 2005 Der er efadrin i hvilket er en variant af afetamin men meget svagere. De er ulovlige ja men det er til sportsbrug og salg. De er ikke mere ulovlige end hovedpinepiller!

Det er en ok slankepille. Efadrinet sætter din puls op og øger din forbrænding en anelse. Jeg har prøvet dem. Smed kun 4 kg på en måned. Så jeg kan ikke lide dem. Pris og kvalitet hænger sammen.

Jeg smed 11 kg på en måned ved at æde Therma Burn istedet. De koster så også lige 480 kroner for et glas men indeholder ikke efadrin. Istedet indeholder 1 pille 600% daglig anbefalet tilførsel af coffein og man skal tage 3 pr dag. De sætter din forbrænding vildt i vejret og samtidig er der 5 forskellige slags stærke pebre i så som piripiri chili o.l. Dette øger din forbrænding væsentligt og de 11 kg raslede af så man skulle tro det var løgn.

Efter min mening er Therma Power noget man bruger hvis man skal have en "opkvikker" eks på arbejde eller lign. Så vågner man lidt thats it. Therma Burn derimod skal man ikke tage efter klokken 17.00!!!! Hvis man gør sover man ikke før klokken er 02 om natten!

Fordele / ulemper..

Efadrin er i familie med amfetamin altså "speed". Jeg går ikke ind for at fylde kroppen med kunstige ting når man kan få det naturlige der endda virker bedre istedet.

Termapower bør ikke tages hvis man har svagt hjerte eller højt blodtryk.

Termaburn bør ikke tages hvis man har mavesår, har svagt hjerte, eller har højt blodtryk i forvejen...

• #9   27. mar 2005 hehe hvad gad du for dem?

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #10   27. mar 2005 Hvis du har købt sådan nogen er du FOR DUM !!!!
    så er det sagt de indholder jo effdrin (eller hvad det hedder) det giver hjerte banken forhøjtet blodtryk og en masse andre ting men vil STRÆK anbefale dig du bare smider dem ud!!!
    ved ikke hvad du vil opnå med dem men er det fordi du ikke har vilije styrke nok til at klare det naturligt ???

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=4440

• #11   27. mar 2005 Hvis det er fordi du vil hive noget mere fylde ind i armene og den slags så skal du smide dem der ad helvede til. For de bruger energi så det basker.

Køb istedet (helt lovligt) et par kg valleprotein og drik det indefor en time efter endt træning. Hvis du så samtidig tager kreatin (hvilket også er lovligt) garanterer jeg du begynder at tage på i muskelfylde. Og med kreatin kan du nemlig løfte mere. Det trækker nemlig vand ud i muskelfiberne så du ikke så nemt syrer til.

• #12   27. mar 2005 ha ha du får tævepatter af dem;o)

• #13   27. mar 2005 jeg har ikke brug for at tabe mig eller noget.. jeg har bare fået vide at man biler frisk hvis man tage dem.. så derfor vil jeg prøve dem.. men hvis det er noget lort så smidder jeg det væk..

• #14   27. mar 2005 nej jeg smidder dem ikke ud jeg sælger det bare til en anden.. smiley

• #15   27. mar 2005 jeg har ikke købt dem for at blive stor.. bare for at få lidt ekstra energi..

• #16   27. mar 2005 de virker sku godt nok har prøvt dem, men man skal passe på at det ikke tager overhånd

• #17   27. mar 2005 for man mave af det oO ?? er det ikke slanke piller??

• #18   27. mar 2005 ok tak for alle de svar.. I VED ALT.. smiley

• #19   27. mar 2005 Du skal ikke tage dem efter kl 18 for så falder du ikke i søvn før kl 02.00 smiley har været på det et par gange men synes ikke det hjælper har smidt et par kilo hver gang men ikke overraskende. Du skal ikke tage dem hvis du ikke træner du får bare alt muligt affalds stoffer rundt i kroppen som du ikke kan komme af med. Hvis du skal kvikkes op så skal du prøve gerimax det virker opkvikkende. Du skal tage 2 morgen og 2 aften (før kl 18)

Michael

• #20   27. mar 2005 man sveder af h til af dem, rigtig meget, man taber sig også men lige så snart at man holder op så tager man det på igen..
    og som de andre siger ikke tage dem om aften, så kan man ikke sove, men hvis du æder en 7-8 stykker så er det lige som og tage narko(har jeg hørt:-)

• #21   27. mar 2005 de er har en mildere slags og lovlige på skyskraber.dk
    det er afløseren for therna power og hedder therma x...
    kan overhovedet ikke anbefale therma power... du får mere energi ja, men du får problemer med maven, og efter hvordan de virker på dig kan der også gå op til flere timer før du kan sove....
    druesukker er også fint at spise det får man også lidt mere energi af...

• #22   27. mar 2005 De har virket fint på mig, jeg har tabt 10 kg. RENT fedt på 1 års tid..... Man fornemmer six-packén smiley

MEN Prøv dem i 14 dage, og se om det er noget for dig, det er individuelt hvordan man reagere på dem... man kan nemlig godt få det lidt skidt...

Ta højst 2 stk om dagen SELVOM der står 3-4 std. pr. dag!!! Tar selv kun 1 en time før træning og KUN et par gange om ugen!

Man kan godt blive afhændig... so watch out!

Man blir tændt til træning og føler sig meget mere kvik.... Men for at din krop skal kunne tåle det så tag kun meget små doser, jeg gør det kun 3 mdr. inden sommer, så man blir fit 4 fight smiley

• #23   27. mar 2005 Mads H>> jeg har prøvet at få min bil ind men den bliv afvist.. ved ikke hvorfor??

Klinke>> jeg spiste en for en time siden og jeg kan godt mærke at jeg er begyndt at svede nu.. tror at jeg skal ud og løbe en tur..

Nico C >> er du bliven afhængi af dem??

• #24   28. mar 2005 NEJ! Det er jeg ikke smiley

Jeg tar dem meget sjældent!! Vik ikke anbefale dig at tage dem for tit!

• #25   4. jan 2007 Dennis A: NEJ! Man får ikke tævepatter af dem.. Så skal der krudt til...

• Anne
    Anne Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 16 Følgere: 14 Svar: 3
    #26   2. dec 2007 Vil sige at det er dumt at begynde på.. Hvis du tager for meget kan du dø af lortet.. Har selv taget det, og har så tabt mig så meget at det ville blive skadeligt hvis jeg ikke stoppede... Men tænk dig om!!

• Sabine V
    Sabine V Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #27   10. jan 2008 hej Ruben H hvor kan man kæbe de dr threma burn henne?

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #29   17. jan 2014 Det var da godt for dig, at du lige fik lavet en profil, så du ku få noget reklame, på et 9 år gammelt indlæg.. smiley

Kommentér på:
THERMA POWER!!

Annonce