23. jul 2007 Følger: 74 Følgere: 71 Biler: 5 Emner: 153 Svar: 1.425
varm forstærker {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt denne Alpine forstærker
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=8767&pk=13&produkt=Alpine_KTP-445_Plug_and_Play_Forst%E6rker
Den oprindelige plan var at den bare skulle inde i instrumentbordet lige bag headunit da det jo er lige til når den er plug&play og så er den dejlig skjult
Men kom til at tænke på at forstærkere jo laver en del varme og tit skal have luft eller ventilation for ikke at blive for varme.
Så ville lige høre om nogle ved, rundt regnet, hvor varm den her lille forstærker bliver, og om jeg ville komme i problemer med at den bliver overophedet, måske så meget den smelter isolationen på ledninger? Skal den have luft og plads eller skaber den slet ikke så meget varme som en "almindelig" forstærker?
Mvh
Martin
okt 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 33 Svar: 361
der står jo at den er beregnet til at skulle monteres bag radioen og eftersom at de altid sidder i instrumentbordet er den her jo også nødt til at gøre det.
Men ellers så spørg dem ved Carsound eller hvod du har købt den. Forhandleren må jo vide hvor det er mest hensigtsmæssigt at montere den
jul 2007
Følger: 74 Følgere: 71 Biler: 5 Emner: 153 Svar: 1.425
er bare i det dilemma at jeg ikke kan vente helt til mandag med at få et svar og først der montere mit anlæg
så jeg tager chancen. det jo ikke for sjov man har kasko ;p
sep 2010
Følger: 80 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 93 Svar: 389
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 90
varm forstærker
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside