{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Forstærker... Varm {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgmål... det er en pioneer GM-6200F... Den er brokoblet og trækker kun en sub og to højtaler i hattehylden... Og når den ca. har spillet 45 min så er den så varm at jeg ikke kan holde på den... Hvad skyldes det, og hvad kan jeg gøre for at den ikke bliver så varm...????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker... Varm
  • #1   8. maj 2006 Pioneer GM-6200F
    Lad dine drømme om effekt gå i opfyldelse. Bestem selv hvordan ved at brokoble flere forstærkere. Træk 2 eller 4 højttalerkanaler eller flere subwoofer-belastninger. Næsten uanset hvordan du bærer dig ad, kommer du ud med ren og klar, uforvrænget effekt. Denne forstærker fyrer op under dit system, men bevarer kontrollen over varmeudviklingen.
    Dette teknologiske vidundere kan give dig en lyd, du kan mærke i hele kroppen.
    Pioneer GM-6200F yder 4 x 120 watt eller 2 x 300 watt

Det er de oplysninger jeg har over den!!!

• #2   8. maj 2006 Troede det var noget stjålet du ville sælge.. så skulle lige til at finde en sviner frem til dig;)
    Hehe..
    Men du slap:D
    Kan ikke forklare hvorfor den bliver varm desværre..

• #3   8. maj 2006 Hvor sidder den henne?? Tænker på om den er til dækket eller lign?

• #4   8. maj 2006 Den står på en plade i bagage rummet sammen med subben... Og den er ikke dækket til... Men der står jo teksten: Bevar kontrollen over varmeudviklingen????

• #5   8. maj 2006 alt der skal arbejde bliver varmt
    da jeg for nogle år siden gik op i anlæg og havde MEGET af det i bilen kunne jeg næsten grille pølser på mine forstærkere. de blev da også presset til deres yderste. smiley

• #6   8. maj 2006 Jeg syntes bare at det virker ekstremt... Men at den bliver så varm at man ikke kan holde på den, det syntes virker lidt forkert...

• #7   8. maj 2006 hvor gammel er den... min sony forstærker blev også sygt varm den føste par dage.. men det gør den ikke mere...

• #8   8. maj 2006 Den er helt ny... Blev sat til igår...Men der står jo teksten: Bevar kontrollen over varmeudviklingen????
    Det er teksten der undre mig lidt nu...??

• #9   8. maj 2006 så længe den ikke slukker eller går på protect, pga. varmen er det ikke noget du skal bekymre dig om, min ene forstærker bliver også møjvarm, og jeg blev så nødt til at lave noget aktiv køling med nogle blæsere, fordi der ikke var kold luft nok til den...

men som sagt hvis den ikke slukker, så er det som det skal være.. smiley

• #10   8. maj 2006 Den slog fra en gang igår eftermiddags... og har så ikke gjordt det siden...

• #11   8. maj 2006 Gjordt=gjort

• #12   8. maj 2006 kunne godt tyde på du belaster den for meget hvad har du koblet på den, og hvordan er det forbundet.

Manny
    Team Phanatic

• #13   8. maj 2006 Lyder meget som forkert impedans-tilpasning! Hvodan har du koblet dine enheder?

• #14   9. maj 2006 Mine phonokabler har fået y kabler på og er stadig brokoblet... Og min sub er sat til + på kanal 1 og - på kanal 2...
    Og mine højtalere der er begge + kabler snoet sammen og sat til + på kanal 4 og begge -kabler er også snoet sammen og sat til - på kanal 4...
    Var forbi bilexperten igår og høre hvad de havde at sige... Der fik jeg de der y kabler og så skulle jeg havde en bedre stel forbindelse... Ellers skulle jeg komme igen og få målt alt igennem...
    Men kan ikke rigtigt regne ud hvor for de skriver i teksten at man skal men bevarer kontrollen over varmeudviklingen...??

• #15   9. maj 2006 Jeg mener at det er sådan... Men jeg retter det lige når jeg har fri hvis jeg har skrevet noget forkert...

• #16   9. maj 2006 4-Channel Bridgeable Amplifier

Engineered to reshape your world, Pioneer’s mono, 2-channel and 4-channel amps will not go unnoticed. Our bridgeable amps allow you to drive 2 or 4 speaker channels, or even multiple subwoofers. Such power can only lead to an overwhelming and quite astonishing result: pure and powerful audio without any distortion.

Key features GM-6200F
    Bridgeable 4-channel capability 4 x 120 W or 2 x 300 W (Max. Power)

Continuous output power: 4 x 60 W or 2 x 150 W (4 Ω) 4 x 75 W (2 Ω)

Load impedance capability (2 — 8 Ω)

Variable LPF( -12 dB/Oct): 40 - 80 Hz

High Voltage Input capability (400 mV — 6.5 V)

Features GM-6200F
    Type Bridgeable Power Amplifier

Channels 4

Input level/gain control Yes

Load impedance capability 2 - 8 Ohm

RCA terminals Yes (input/output)

RCA input terminals Yes

Speaker Terminals Screw-type

Power / ground terminals Large screw-type

LPF 80 Hz

HPF 80 Hz

High voltage input capability 400 mV - 6.5 V

Specifications GM-6200F
    Maximum Output Power 4 x 120 Watt or 2 x 300 Watt (4 ohms)

Continuous power output (RMS) 4 x 60 Watt or 2 x 150 (14.4V (20-20kHz/4ohms))
    4 x 75 Watt (14.4V (20-20kHz/2ohms))

Distortion < 0.01 %

S/N ratio > 95 dB

High Voltage Input Capability 400 mV - 6.5 V

Chassis size (W x H x D) 300 x 361 x 336 mm

Unit weight 3.9 kg

Det er de oplysninger jeg kan finde om den...

• #17   9. maj 2006 Og mine højtalere der er begge + kabler snoet sammen og sat til + på kanal 4 og begge -kabler er også snoet sammen og sat til - på kanal 4...
    <--- det er højst sandsyneligt der det er galt.. du kører nok forkert modstand fordi du har koblet flere højtallere på en udgang.

• #18   9. maj 2006 Undskyld...Der skulle stå - på kanal 3... Det er da godt der er nogen der er vågen...

Kommentér på:
Forstærker... Varm

Annonce