{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

hjælp til E30 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et par spørgsmål om min e30 grundet til jeg spørg jer er fordi jeg ikk aner en dyt om bmw så vil håbe der er en som kan hjælpe mig

mit bakspejl er der nogle knapper man kan trykke på og dreje på hva er de til

og så

mit tjekpnale som sidder oppe ved bakspejl det virker ikk hva kan det være

og så en sidste ting min musik fucker rimelig meget når jeg køre så kommer musikken ikk frem så lige pludselig kommer den hvis jeg feks drejer hårdt til højer og så stopper det igen og når jeg køre over bump så ryger musikken også.. hva kan fejlen være og hvordan rettes de

på forhånd tak,, gider ikk dumme spørgsmål så hvis i kun vil skrive dumme spørgsmål så lad vær og skriv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til E30
  • #1   13. mar 2011 #1 Det er sikkert et M-Tech spejl. De knapper du kan trykke på er for at tænde og slukke læselamperne i spejlet og dem du kan dreje på er for at rette på hvor den skal lyse hen.

#2 Dit check panel virker ikke fordi det er en 4 benet bimmer du har. Går ud fra det er den under din profil du har problemer med?

#3 Nogle løse forbindelser eller nogle ledninger der kortslutter? Gå ledningerne igennem så finder du helt sikkert fejlen....

• #2   13. mar 2011 ja det er den under min profil.... hvorfor er der så det er panel tjek hvis det ikk er til den og når jeg trykker og drejer på det spejl så sker der ikk rigtigt noget.. okay ang musik okay tak må lige prøve at gå det igennem

• #3   13. mar 2011 Panelet er vel sat i af en tidligere ejer som syntes det var smart. Normalvis har de 4 cylinderede ikke sådan et tjek panel.

Der skal gå noget strøm op til spejlet. Så ned med spejlet og se og måle om ledningerne er koblet rigtig til.

• #4   13. mar 2011 okay tak det vil jeg prøve

Kommentér på:
hjælp til E30

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce