{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

hos mekanikkeren... {{forumTopicSubject}}

jeg var lige en tur forbi mekanikeren for at svejse min udstødning da der var kommet et hul i.

bilen var oppe på liften et vis antal gange, for at blive tjekket 100%. det endte så med at den var helt iorden.

da jeg så kommer hjem og parkere bilen for at kigge ned for at se udstødningen blir jeg opmærksom på bagklap også var der en kæmpe bule

mit spørgsmål til her er hvordan kan det ske hvad skal jeg gøre..??

p.s jeg har 100% tjekket bilen før den røg på liften så jeg er sikker på det skete inde hos ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hos mekanikkeren...
  • #1   27. apr 2011 det er påstan mod påstan, så meget svært at bevise eller overbevise ham om at det var ham der lavede bulen..........med mindre han seføli er en flink mand.

    har selv været i situationen, og den værkfører benægtede.........har en kammi som er forsikringsmand, og han sagde det jeg skrev oppe.......

    så meget svært at bevise med mindre du har set ham gøre det.


  • #2   30. apr 2011 Det er også engang sket for mig. Men den åd mekanikeren godt nok. Og lavede det uden beregninger.
    Jeg kom ind for at få lavet en bule i højre forskærm. Men kørte derfra med en bule i venstre forskærm. En bule som var kommet efter jeg leverede bilen til mekanikeren.


Kommentér på:
hos mekanikkeren...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce