{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt tv
  • #1   27. jul 2011 Mit 63" samsung kostede 25... så lyder næsten FOR godt til at være noget værd.

• #2   27. jul 2011 Hvis du kan li et godt billede, så drop LG.. se på Panasonic Plasma

• #3   27. jul 2011 Hmm model nummeret siger det ER en nordisk model.. så ser ikke ud til at være parallel import.. har lige kigget lidt.. 12500-12700 kr (ikke lige den model, men med 3D) er ikke urealistisk at finde et 60" LG tv til.. og komplett tager jo hjem i flere end 1 af gangen så de får en ond rabat.. men jeg ville nok aldrig købe fra den slags firmaer.. (just my opinion).

• #4   27. jul 2011 Kiggede på et LG 60" Plasma inden jeg købte mit nuværende. De var billige (10-11k), men havde så meget retention at det var ulideligt at se på. Desuden gav menusystemet mig grå hår, og den generelle kvalitet var simpelthen for lav. Fjernbetjeningens kvalitet skal imho. være i en fornuftig kvalitet, det er trods alt den eneste del du har fysisk interaktivitet med på daglig basis. Endte med at købe et 55" Sony LCD i samme prisklasse. Super tv, eneste fejl med det er en smule backlighting, men absolut intet issue ift. fejlene ved LG.

Hvis det er den størrelse tv du er efter, og ikke vil ofre mere. Så gå udenom plasma. Panelerne i den prisklasse er simpelthen for ringe. Hvis du vil have noget ordentligt plasma til en fair pris så kig efter panasonics paneler som TheOtherGuy siger. De leverer sublime billeder.

• #5   27. jul 2011 TheOtherGuy .

Luk nu røven og svar på det han spørger om.. Det er en smagssag om hvordan et billede er godt..

Jeg synes personligt Samsung og LG har de bedste allaround produkter.. smiley
    Men jeg vil nu hellere have et LED hvis det var mig smiley
    Men kommer også an på hva man bruger det til og hvornår på døgnet man ser tv og hvor lyst det er i rummet.. Gå i krig med at læs en masse og tag ud og kig på nogle fjernsyn i elgiganten, bilka og hifiklubben og se hva der er i stil med det man vil have og så find det inde på hifipriser smiley

Daniel R

Tror ikk der er noget galt med det.. Synes det er en fin pris for et stort plasma tv.. Men tjek evt hifipriser.dk om du kan få det billigere et andet sted smiley

• #6   28. jul 2011 @Skarv : Ro på med sproget, værre var hans bemærkning heller ikke.

• #7   28. jul 2011 Det er bare typisk bg at snakke udenom..

Han har det ikk engang bare som side bemærkning.. Hvis nu han skrev noget andet ved siden af som Daniel ku bruge ku man måske sige okay.. Men sådan en latterlig bemærkning.. Tsk tsk.. Thats just lame..

• #8   28. jul 2011 Jeg snakker ikke udenom og dit sprogbrug indikere da at der må være noget galt foroven, eller også har du en utrolig kort lunte, så må du selv om hvor den sidder...

Fakta er at LG's billede er noget lort.. og det er hagen ved det, det var da svar på spørgsmålet.

LED TV giver desværre stadig nogle forskuede farver og skal sort være sort, så er hvid = grå og skal hvid være hvid så er sort = grå..
    Prøv at tage det bedste LED op mod et fornuftigt Panasonic Plasma, så er Plasma væsentligt bedre! Faktisk er et LCD bedre end et LED.
    (Til at vise levende naturtro billeder) (Jeg ved godt at LED også er et LCD og at det kun er belysningen der er anderledes)

Hvis det er som infoskærm, så valgte jeg bare det billigste LED/LCD

Skal det være i den prisklasse, så havde jeg gjort som Lars, nemlig valgt et 55 Sony LCD, de giver faktisk et rimelig godt billede må jeg sige.

• #9   28. jul 2011 Som du dog snakker smiley

• #10   28. jul 2011 Manden har jo ret.. Noget andet er at LCD stadig ikke kan følge med hvis der er hurtige bevægelser i billedet..

Karsten

• #11   28. jul 2011 Pappi har du også et Samsung ps63c7705?;)

• #12   28. jul 2011 Det er sådan et jeg har og jeg er godt tilfreds, der er ikke meget forskel på det og et Panasonic VT20

• #13   28. jul 2011 Ja har jeg også! Har haft det 2 måneder og nu er alle mine hdmi indgange døde:( men kommer en fra Samsung og laver det imorgen!

• #14   28. jul 2011 ok.. træls

• #15   29. jul 2011 Yes, har også det smiley Håber sgu ikke jeg får tilsvarende problemer !?

Er meget tilfreds indtil videre. Hva med jer gutter, nogle klager eller ?

• #16   29. jul 2011 Nej, jeg er også absolut tilfreds, dog bøvler jeg lidt med guiden, når guiden vises, så kan den ikke vise det minibillede og det er ikke alle kanaler der er noget ved, på trods af at der er info, når jeg trykker på info knappen

• #18   29. jul 2011 Jeg må sige at jeg ikke deler din optimisme med Samsungs LED, heller ikke 9000 serien.. farverne er svære at få naturtro og den laver ikke ordentlig sort eller hvidt

• #20   29. jul 2011 Helt enig smiley
    Jeg er mere til naturfarver end at Jes Dorf ligner noget fra Avatar smiley

• #21   29. jul 2011 Der er intet galt i Avatar.. smiley

• #23   29. jul 2011 Havde en mand fra Samsung ude han skiftede lige hele printpladen hvor hdmi stikkene sidder i på 5 min og så virkede alt super igen! Så fremragende service og jeg er igen glad for mit tv;)

• #24   30. jul 2011 Er det standard med Samsung Prestige Service ?

• #25   30. jul 2011 Til info er der også onsite på LG tv over 32". Dvs der kommer en montør og reparere hos dig, hvis skidtet går i stykker..! hvis han ikke kan lave sætter han et nyt midlertidigt tv op, indtil det andet er lavet.

• #26   30. jul 2011 Ja det er det! Så er ik så ring endda;) var ihvertfald glad for at det ikke skulle til at sendes ind osv...

Kommentér på:
Nyt tv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce