{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt tv
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   17. sep 2020 Jeg havde valgt samsung, simpelthen pga den bedre mulighed for apps i forhold til Lg. Der er flere streaming tjenester der ikke kan køre på et Lg smart tv.

  • #2   17. sep 2020 generelt er LG kørt bagud af dansen i forhold til samsung,
    jeg ville helt klart vælge samsung, da de efter sigende osse skulle være førende på billedkvaliteten og teknologi i forhold til LG


  • #3   17. sep 2020 Vil også sige Samsung, har selv lige købt en 65" Q70R og er godt tilfreds med kvaliteten til de 5999kr som vi gav for den.
    Der i mod kan du ikke bruge billede kvaliteten som du ser i butikken til ret meget..
    HUSK det er vigtig at dit nye TV uanset hvad du vælger kalibreres så du får bedst muligt billede kvalitet.
    Den TV jeg købte kunne jeg finde kalibrerings opsætningen til inde på en test på nettet hvilket er en fordel da en kalibrering koster på den forkerte side af 1000kr hvis du skal have det gjort


  • #4   17. sep 2020 Ville helt klart vælge LG Nanocell, har det selv, for første gang stod farverne bare perfekt uden at jeg skulle indstille noget, fed fjernbetjening og en menu man kan forstå, masser af apps, lige fra TV2 play, amazon prime, HBO netflix, spotify osv osv, det mørke er mørkt, det er qled ikke. Ville vælge LG til enhver tid.
    Et tip er at købe en soundbar, der er ingen fladskærme der har god lyd uanset mærke.


  • #5   17. sep 2020 Vi har lige købt et LG nanocell 65” tv til 3888kr og må sige at vi er super tilfreds!!!
    Vi kan få alle de apps vi skal bruge (Netflix, viaplay, HBO og YouTube)
    Vi havde en Samsung før som hurtigt fik pixelproblemer som var lidt ærgerligt.
    Vi er på ingen måde TV eller HI-FI nørder!!


  • #6   17. sep 2020 samsung herfra. lg er ikke min stil + plus synes Samsung ser bedre ud ifht design

  • #7   17. sep 2020 Havde opgraderet til et OLED smiley
    Vi har 2 og der er en verden til forskel, vi har også et Samsung QLED som jo stadig er et LCD


  • #8   18. sep 2020 Soundbar er bedre, helt klart.
    Men er alligevel imponeret over lyden i mit https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/samsung-ue65nu8075txxc-4k-smart-led-tv/p-870368/

    Samsungs remote er bare genial, intet mindre.
    Men skal man være smart, burde man vel købe f.eks. LG er der B9 eller C9, og så Nvidia Shield, da Tizen ikke bliver opdateret, så på et eller andet tidspunkt kan jeg ikke bruge mine apps mere.

    Men er meget tilfreds med tv'et. Apps og det hele. Men især den remote er superb.


  • #9   18. sep 2020 De apps vi bruger er den nye Disney+ / Viaplay / Netflix / dansk Filmskat. Dvs de mest alm. Oled bliver alt for dyrt. Vi havde netop kigget på et 65” Lg i Bilka til 3888kr og det syntes jeg stod pænere da de satte TV 2 på ifht Samsung

  • #10   18. sep 2020 Det var også blika vi købte vores i, det er perfekt til vores forbrug og da vi ikke er nørder på det område var det en perfekt pris for det den kunne.
    Der er nok klart bedre fjernsyn derude men det her er langt bedre end vores 8 år gamle Samsung og magic remote samt apps fungere så selv jeg kan være med.
    Bruger det ikke fossilt brændstof har jeg svært ved at motivere mig og sætte mig ind i det
    Med alt nørderi er det jo mærker, detaljer og følelser der spiller ind, ellers var der nok også kun et bilmærke


  • #11   18. sep 2020 Går man efter det bedste billede er der kun OLED TV der duer.



  • #12   18. sep 2020 #11 ja indtil der kommer en ny og endnu bedre teknologi.
    syntes at det er sådan at hvis man køber det nyeste tv med den nyeste teknologi på markedet, så er det efter bare et år uddateret.


  • #13   18. sep 2020 Derfor burde man lige pt. tænke på hvilket billede man vil have, og der er OLED jo *bedst*....
    Og så have en boks ved siden af der står for apps osv., fordi fjernsynets OS vil ramme End-Of-Life (EOL) hvis det ikke bliver opdateret, som f.eks. Samsungs Tizen ikke gør.

    Så er det f.eks, et Apple TV (boks) eller Nvidia Shield - og da jeg ikke er til Apple, bliver det Nvidia hos mig. Men indtil videre virker mine apps jo, så jeg kører bare Samsung pt., og er meget tilfreds.
    Har ViaPlay, TV2 Play, Netflix, Plex, Disney+, DR og tidligere HBO.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #14   18. sep 2020 Disney+ virker ikke på Lg, samme gør Dplay heller ikke.

  • #15   18. sep 2020 Har ikke Dplay men Disney+ er der på mit LG Tv

Kommentér på:
nyt tv

Annonce