{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift stiger ?
  • #2   19. sep 2011 Jeg har ikke hørt noget om det, men som om at de ikke vil have nok i forvejen? Det ender jo med at til sidst er der ikke flere danskere tilbage i landet, fordi vi ikke gider at blive ved med at betale ligegyldige penge til statskassen.

• #3   19. sep 2011 Chris B
    Tænkte det samme, derfor jeg lige skulle høre om der var nogen der vidste mere !?

Ðennis N
    Ja, den er jo pisse høj i forvejen. udover alle de andre penge vi i forvejen smider efter biler (afgift, vægtafgift, forsikring, benzin og nu snakker de om vej penge) syntes det er ved at tage lidt overhånd

• #4   20. sep 2011 Det er bare ved at blive til et rigtigt dårligt land mht. transport. Vægtafgiften kom fordi de skulle bruge ekstra penge til at betale lillebæltsbroen væk, men den gemmer sig da stadigvæk, så hvad er undskyldningen nu? og så forstår skat sig ikke på hvorfor det er at nogle bilforhandlere snyder med afgiften? det er sgu da den eneste måde deres forretning kan overleve på, hvis de vil sælge biler. 120% i afgift udover købsprisen, det er sgu lige lovlig skræmmende. - og med hensyn til vejpenge, så betaler vi da i forvejen det igennem vores skat, så nu må det snart få en ende. Det gavner ikke vores land at det skal blive dyrere og dyrere. Vi skal ud af en finanskrise, ikke blive i den. Og er der nogen der overhovedet ved hvad vores skattepenge går til? ;S

• #5   21. sep 2011 X2K - Så misforstod du mig. Afgiftspengene vi smider i bilerne. Hvad bliver de brugt til? De bliver næppe brugt til ovennævnte smiley Så havde det da gået a h til hvis der ikke var nogle der købte biler smiley

• #6   22. sep 2011 Dennis N - Det er præcis hvad de bliver brugt til. Og ja, hvis de fjernede alle afgifterne på biler - så ville en stor del af det økonomiske grundlag for vores velfærdssamfund forsvinde. Sådan er det nu engang bygget op her i Danmark, og har været det længe, alt for længe - også derfor at det er meget svært at omlægge/fjerne afgifter på biler - for det vil give et kæmpe hul i statskasse (større end det allerede er)… Men dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre – se fx på nogle af vores nabolande. Men det kommer ikke til at ske – blå blok turde/kunne ikke, da de havde magten – og rød blok vil ikke. Så lev med det, som vi altid har gjort smiley

• #7   24. sep 2011 Bamboo - Ja, det var lidt der jeg også ville hen. Det går jo i andre lande, der er tilsyneladende bare noget Danmark ikke har fattet. Og ja, jeg lever jo med det. Der er jo ikke meget andet at gøre i det her land, såååeh.

Kommentér på:
Afgift stiger ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce