{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Service aftale {{forumTopicSubject}}

Ville lige hører jeres meninger om service aftaler. Overvejer netop om jeg skal købe sådan en eller om det bedre kan betale sig efter 3 år - i og med en service aftale gælder i 3 år eller til 100.000 km. Men tror ikke den er billig, og det burde være minimalt med service der skal laves på den de første 3 år.

Nu har jeg også fået undervognsbehandling, og læste noget omkring antirust - på et andet forum. Der er jo 12 års garanti på rust(indenfra kommende rust) som skal kontrolleres en gang om året hvis garantien skal dække - er det antirust der er tale om ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service aftale
  • #1   13. feb 2012 Det kan ikke svare sig at tegne service aftaler. fordi prisen bliver udregnet, så du nogenlunde kommer til at betale det samme som hvis du bare betaler service smiley

    rusteftersyn er noget du skal have bilen til en gang om året, ved en autoriseret forhandler hvor de lige går bilen igennem, for at se om der er noget på bilen som skal udbedres, og sådan, og det koster intet, tager 20-30 min, og er dumt ikke at køre bilen til.. for rustgarantien frafalder, hvis man ikke kommer derud en gang om året smiley


  • #2   13. feb 2012 Okay, har netop også været meget i tvivl ang. en serviceaftale - 1. det er ikke billige. 2. der burde ikke være det store at lave på de første 3 år hvor garatien dækker.

    Okay, så skal jeg bare sørge for at lægge det sammen med serviceeftersynet - så er jeg da sikker på at beholde garantien.

    Tak for svaret smiley


Kommentér på:
Service aftale

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce