{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.096 visninger | Oprettet:

Vw service aftale {{forumTopicSubject}}

Min kærestes polo 6r, var til service d 27 hvor jeg havde service aftale på, den blev jeg så efterfølgende klar over udløb den 30, der var som sagt nogle ting der sku laves med bremser, se billede, kan du det? Og hvad tror du det vil koste? De har været umulige at få fat på m værkstedet el ham der havde kikket/ haft service på min bil så mailede til ham, anyway han skrev så de sku ha næsten 7000kr for det der sku laves med service, har så igen igen igen forsøgt at få fat på manden, og mailet igen da de på bil kontoret ik ku få fat på ham, skrev så at jeg da ikke skulle betale for service da min serviceaftale galt på pågældende tidspunkt, og spurgte om det der ku laves om han ik bare ku skrive det på den 27 da bilen jo var til service der og de derudover har været svære at komme igennem til og få bestilt tid som hvis de havde været nemmere at få fat i at så havde jeg nået at ku få lavet det andet med serviceaftale, sååå venter igen på svar ??, derudover sku jeg så ringe til hvor jeg havde min service kontrakt for at være sikker på at min bil var dækket med service da den var på værksted . Hvilket de bekræftede den var.

Har jeg en "sag" her?
Synes nemlig ikke at det kan være rigtigt. Alle service er fulgt til punkt og prikke.

( Billede af hvad der er fejl, med underskrifter og datoer).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw service aftale
  • #1   10. jul 2019 En selvstændig mekaniker jeg kender sagde til mig at de serviceaftaler ikke kunne betale sig, det var bedre at lægge det samme beløb til side, og så finde en mekaniker når der var noget galt.

    Det er svært at sige om du har en sag, det er beskrevet så kryptisk at det er svært at forstå hvad du mener. Måske har du en sag.


  • #3   11. jul 2019 Lad være med at køb en serviceaftale. Det er sjældent en god forretning for kunden men derimod en god forretning for virksomheden.

    Man kan sige man kun køber en tryghed. Men det er sjældent det bliver brugt, da det ofte er garantien der vil dække hvis det er en nyere bil.


    Jeg vil nok hellere ligge penge til side hver måned i stedet for at lave en serviceaftale. Det er nok billigere for dig selv =)


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #4   11. jul 2019 Husk at der også er forskel på service aftaler.. Nogen dækker kun service (Olie og kontrol) INTET andet, hvor andre dækker alt inkl dæk, og de koster så også derefter.
    Så kommer an på hvad du har betalt for.
    At de ikke har udført service er bare for ringe.
    Ville dog aldrig anbefale at have en service aftale, men hellere smide pengene ind i på en opsparingskonto i stedet for, det kan hurtigt betale sig, for så dyre er nye biler sgu ikke at holde kørende!


  • #5   13. jul 2019 Har en vw Tiguan fra 09032018 har købt uden serviceaftale men med 4 års/120000 km 100% garanti.
    Regnede ikke med en serviceaftale kunne betale sig på en ny bil, har lige fået lavet 30000 km service i sidste uge ved aut vw forhandler 2370 kr incl moms det synes jeg ikke er noget at sige til.:)


Kommentér på:
Vw service aftale

Annonce