{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saab 900 turbo uden kat ang syn
  • #1   9. mar 2012 hvad årgang er den? er bilen født med cat?

    hvis den har haft cat tidligere eller typegodkendelsen på bilen er godkendt med cat, så kan den IKKE synes uden....


  • #2   9. mar 2012 Hvis det er din 900 Turbo fra ´96, så kan den ikke synes uden katalysator.

  • #3   9. mar 2012 Min 900 T16 Aero fra 1988 skulle være blandt de sidste Saab 900 uden kat. Men ellers mener jeg at de fleste biler er leveret med kat. fra ca. 1990. Som Anders skriver står det i typegodkendelsen. Er der tale om en importeret bil fra tyskland med en såkaldt G-kat fra før 90' må man godt undlade at køre med den i DK (hvis den altså er typegodkendt uden i DK). Men hvis det er din 900 fra 96 skal den være der. Jeg mener man efterhånden kan få sådan en satan for omkr. en tusse uorg. Jeg ved ikke hvad prisen er, hvis du skal ha' den org. men uden at vide det, tror jeg hellere man vil vælte på cykel, eller hvad der er værre, end at kende prisen.

  • #4   9. mar 2012 Jeg har købt den sådan... men jeg tror at den er blevet fjernet

  • #5   9. mar 2012 Jeg VED den er fjernet hvis den er fra 96'. Der er forbandet mange og svingende rygter om hvor meget en kat æder af dine HK. Du kan få "race" modeller osv. men de koster også kassen. Så ville jeg hellere bruge pengene på at hente de ekstra HK andre steder. Det handler nok om ca. 5 hk som den æder og dem kan du hente i en justering af maskinen smiley

Kommentér på:
Saab 900 turbo uden kat ang syn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce