{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

bliver sindsyg!! {{forumTopicSubject}}

kender i det med når folk skal splitte en annonce ad, ved at komme med alt deres bræk :)? nøj hvor det irreter mig :)!

har en e36 325, som man kan se at den har gået over 200. ved syn for et par år siden. så folk mener jeg synder, på trods af at der står at der er skiftet motor siden, og at der er kvittering på motor osv.

men det sætter en masse trivl i folk, og det fanme træls når man har en total lækker bil, man bare er nød til at sælge den pga, at man flytter for sig selv. og så det nedren at folk ødelægger ens annonce når man har sat den iforvejen lav pris.!

sku lige af med lidt vrede! smiley go søndag til jer alle :)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bliver sindsyg!!
  • #3   15. apr 2012 Ja det havde jeg slet ikk tænkt på, tænkte jeg vil sætte den lav. For at komme af med den hurtig :)! Men du har helt ret!

• #4   15. apr 2012 Bare fordi man har skiftet motor så har resten af bilen jo ikke kørt mindre, er træt af folk der tror at et motorskift ændre alt på bilen.

Din bil havde kørt 262k km i 2006 så den har jo kørt langt over 300k km i dag. Ikke sikkert det er dig der har ændret km tallet med det er noget du burde oplyse folk om.

Når det så er sagt så synes jeg ikke prisen er helt ved siden af.

• #6   15. apr 2012 carsten, jeg har ikk fået skrevet det nej, men det er ingen hemmelighed, bilen står 100% og har fået sikkert stort set alt.! og nej motor ændre ikk på bilen. men når alt styrtøj er som det skal være. samt støddæmper er skiftet sammen med sænkings fjedre. og bremser er jo slid dele. så der jo kun karros der har kørt langt. og det har jo intet at sige. den er rust fri. og står meget pænere end de fleste e36'er så ja prisen er helt sikkert fair! folk skal bare ikk sidde bag deres fuckingen computer og fortælle mig at min bil ikk er iorden, for sjovt nok er det aldrig dem der spiller smart og kloge der kommer og ser bilen. de kan kun fordi de sidder bag skærmen og det pisser mig af at de intet ved om bilen men stadig mener de ved mere om den end mig.

Kommentér på:
bliver sindsyg!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce