{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Bliver snart sindsyg!! {{forumTopicSubject}}

Skal bare lige ud med det her!!

Jeg har gået sygmeldt i 3måneder pga. mit håndled! De kan desværre ikke gøre noget ved det så det skal bare gå væk med tiden, meddeler min chef at jeg er klar til at starte på arbejde, for så den beksed at når min hånd ikke er iorden endnu kan jeg godt blive væk!! Skal lige siges jeg er Elev i føtex! Nå men var så til samtale med vores varhuschef som egentlig ligeså godt kunne have lagt ud med at sige jeg vil fyre dig men tør ikke! Han foreslår mig at sygemelde mig et år!! Så siger jeg at så kan du sgu fyre mig gider ikke gå hjemme i et år! det vil han godt, men så skal jeg være med på den, gu fanden er jeg ej med på den!! Jeg går så direkte ned og snakker med Hk som self. vil hjælpe mig, de siger jeg skal i en anden butik, da det her er noget svineri! Jeg er så blevet tilbudt job i Bilka, chefen fra den afdeling ringer så og snakker med min chef, hovsa efter deres samtale er jeg ikke tilbudt det job længere:@:@

Ja noget af en smøre, men det hele er fortalt i korthed! jeg er ved at gå amok over det!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver snart sindsyg!!
Kommentér på:
Bliver snart sindsyg!!

Annonce