{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Lidt forskellige spørgsmål omkring Vectraen {{forumTopicSubject}}

1. Jeg vil gerne have Iphone tilslutning i bilen så jeg kan høre musik via den. Skal det gøres via et jack stik eller hvordan? Kan jeg bruge den radio der sidder i bilen nu?

2. For at komme til tågelygterne(pærerne) skal jeg så have forkofangeren af?

3. Hvilke pærer kører den med i tågelygterne?

4. Er der andre som har oplevet knagen fra fronten ved kørsel?

Det er en Vectra 2.2 fra 12/2003


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt forskellige spørgsmål omkring Vectraen
  • #2   19. jun 2012 1.: Hvilken radio har du i bilen nu?

    4.:Knagen fra fronten kan være flere ting.:

    Toplejer
    Stabilisator bøsninger (Kødben)
    Knækket fjeder
    Bærearmsbøsning
    Styrekugle
    Bærekugle.

    Hvis du kan fortælle lidt mere om under hvilke omstændigheder det knager kan jeg måske præcisere det lidt mere..


  • #3   19. jun 2012 Allan: en original men nummeret må jeg lige finde senere.

    Mht knagen så kan det være ved små ujævnheder. Keg har lige skiftet stabilisator bolt i højre side og bestiller nu også til venstre. Jeg mistænker lidt fjedrene for at være dårlige, og er det tilfældet så må jeg bestille ny undervogn.

    Den er jo ret lav nu så der vil jo automatisk blive slidt lidt mere på delene


  • #4   19. jun 2012 Nu ser jeg din er en før facelift og du skriver den har original radio.. Så er sagen klar.. Du kan ikke få det lavet til de originale radioer i førfacelift udgaven.. Du skal have fat i en anden uoriginal radio fx. en 2din eller lignende...

  • #5   19. jun 2012 Ja det er en cdr 2005

  • #6   19. jun 2012 Du kan evt. bruge et parrot kit, eller bury kit til at få det til at virke smiley selv har jeg Bury hvor jeg sender det via bluetooth. Men du kan lave det delvist via lidt ændring på din nuværende radio.. men det er ikke "rigtig" tilslutning, for det vil kræve at du afspiller "stille lyd" via dit nuværende cd-drev for at få det integreret på den måde via jack stik.

  • #7   19. jun 2012 knagen ved front, som bliver skrevet, kan være mange ting.. min gør det også indimellem.. og de kan ikke finde fejl på min.. (mest over vejbump, men ikke altid)

Kommentér på:
Lidt forskellige spørgsmål omkring Vectraen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce