{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Bremsecaliper {{forumTopicSubject}}

Hej alle har besluttet migfor ikke at syne min nyindkøbte vectra a 2000 fra 92 i år da jeg har fundet lidt småfejl som jeg ikke kan acceptere og da jeg har en vectra b stc jeg skal ha klartgjort til syn må jeg vente med 2000´eren. Men mit spørgsmål til jer er om der er nogen der ved noget om når man renovere eller køber nye caliper hvordan/hvor man kan få dem smidt i et kar og få dem malet så det holder???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremsecaliper
  • #1   21. sep 2012 hvis du gider bruge tiden på det..

rens dem af med smerglade og stålbørste og mal dem med hammerrite maling fra silvan..

mine er fine og flotte røde efter en omgang med det og det holder.. smiley

bar sørg for at rense dem godt og sprit dem af eller på anden måde rense dem med nogle kemikalier.. smiley

• #2   21. sep 2012 Skal alligevel ha dem fixet da de hænger lidt og bilen skal osse ha den helt store tur med ny lak og hva der ellers kan gøres ved den så bremserne får osse turen =) og takker vil jeg da prøve..

• #3   21. sep 2012 det tog mig ca 4 timer med frokost pause og tørring og sådan.. smiley

og det er arbejdet værd når du er færdig.. smiley

Kommentér på:
Bremsecaliper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce