{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremsecaliper
  • #1   8. sep 2013 bremseklodser - kobberfedt
    glider - silikone fedt

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   8. sep 2013 Findes kobberfedt endnu!?
    Tror ikke der er ret mange værksteder, som vil anbefale det skrammel mere smiley
    Keramisk pasta er vejen frem smiley

• #3   8. sep 2013 kobberfedt har virket de sidste mange mange år, så tror sku også det virker et par år mere....

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   8. sep 2013 Udviklingen er bare kommet videre.
    Og ved ikke om i kommer på værksteder(Eller arbejder), men hvis i gør, så er i da velkommen til at undersøge om de bruger kobber, eller keramisk pasta..
    Men ja ligger man inde med det, og ikke gider køre efter noget andet, så kan det da bruges, men skal man alligevel ud og købe noget, hvorfor så ikke tage det bedre alternativ, som ikke koster meget mere

• #6   8. sep 2013 Der er sgu mange af de gamle ræve der roder med biler der stadig har en spand kobberfedt stående. Jeg har endda set nogle der også smører det på selve navet mellem nav og skive, og siger jeg er en idiot hvalp når jeg siger det er totalt hovedløst og gøre, og bare fordi at man gjorde det i 80erne betyder det ikke at man bør gøre det smiley

• #7   8. sep 2013 Kobberfedt kan ikke anbefales da det ikke kan aflede varmen, burde være forbudt at bruge :s

• #8   8. sep 2013 Præcis.

• #9   8. sep 2013 nu arbejder jeg på et stort værksted og ja vi bruger nu stadig kobberfedt det har virker de sidste mange år og gør det sgu stadig, men ja vi har dog også nogen der bruger det der pasta

• #10   8. sep 2013 Kobberfedt holder på varmen istedet for at aflede den som nogen er inde på... Arbejder man på et hvilket som helst aut. Værksted bruges kobberfedt ikke, og det er næsten med sikkerhed da det som sagt holder istedet for at lede varmen! Og det jeg ret sikker på at dette er et krav fra importørenes side

Kobberfedt kan godt bruges i små mængder, men må ikke få kontakt med gummi.

• #11   8. sep 2013 hvor skulle kobberfedt komme i kontakt med gummi, ved at smøre det på klodserne?? og nu arbejder jeg sådan set på et aut. værksted hvor vi ikke har mindre end 5 mærker! smiley

• #12   8. sep 2013 Hvis man vælger at smørre på bagsiden af klodsen ( det er der stadig nogen der gør og de spare ikke på det de smørre med!)

Hvis du er på et aut. Værksted med 5 forskellige mærker så vil jeg mene at en af jeres importøre har krav om i ikke bruger kobber fedt, kan være i ikke er klar over det, men det jeg næsten sikker på...

Noget andet er at det er mega useriøst at bruge nogen man ved har midsat effekt af hvad det skal...

Kan være det før i tiden har virket, men nok fordi man ikke har vist bedre.. I min verden bruger man kun kobbet fedt hvis man ikke har andet eller er 50+, som er vokset op med det, og syntes alt det nye er farligt.

Kommentér på:
Bremsecaliper

Annonce