{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.252 visninger | Oprettet:

Sænkning e91 {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have sænket min e91 men kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om hvilke fjeder jeg skal købe.

Jeg overvejer lidt Eibach Sportline 45-50/35 mm - Er bare blevet så gammel at jeg ikke gider skulle køre skrå op af alt der minder om en opkørsel!

Har været inde og lurer på de andre der er oprettet herinde, men syntes ikke der er nogen forskel at se om det er 25 eller 50mm de er sænket.

Nogen der har erfaringer, evt. billeder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning e91
  • #1   20. okt 2012 Jeg har samme indstilling som dig og jeg gad heller ikke gå på kompromis med komforten, derfor valgte jeg H&R og det har jeg på ingen måde fortrudt.



  • #2   20. okt 2012 ps. min er ikke sænket på de billeder på min profil.. finder lige nogle hvor den er sænket og smider dem op

  • #3   21. okt 2012 JesperS: Lad mig endelig se billeder hvis du har nogen! Har set en anden 335`er herinde med H&R 40/20, den så ud til at ligge fint men den havde vist også 20" på. Jeg "nøjes" med 19" i samme størrelse som dig.
    Der er også en e91 herinde med Lowtec 40/30 og det ser rigtig fint ud men kunne godt tænke mig en af de store kvalitets mærker!
    Fazerman X: Gider ikke have gevind på, det skal udelukende være fjedrene.


  • #4   22. okt 2012 Faktisk vil jeg kraftigt anbefale at skifte dæmpere i samme ombæring, hvis bilen har gået mere end 100.000km, alt andet er spild af arbejde.. de går i stykker ret hurtigt alligevel..

    Michael A, har du en mail adr. så sender jeg lige et par billeder


Kommentér på:
Sænkning e91

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce