{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.071 visninger | Oprettet:

Skift af toppakning. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Nissan Primera P10, med en GA16DE, som sandsynligvis har en defekt toppakning.

Jeg vil høre om nogen har en idé om prisen på at skifte sådan en, hvis man selv gør det?

Bilen går efter al sandsynlighed ikke igennem syn næste år. Den har en del små fejl, og til den tid er det nok billigere at købe en anden nysynet bil.
Så mit dilemma går på om det kan svare sig at skifte en toppakning på en bil, med en værdi på 5-10k, og et år tilbage at leve i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af toppakning.
  • #1   4. dec 2012 nej

  • #2   4. dec 2012 Nej...kan den køre, så kør til den dør.. ellers så skrot den. Det er ikke værd at bruge tiden eller pengene på hvis den alligevel ikke går igennem syn om et år..

  • #3   5. dec 2012 Også det jeg tænkte, selvom jeg godt kan lide udfordringen i det.
    Nu har jeg så i første omgang købt en gang kølertætner, for at se om det kan stoppe en evt utæthed.
    Så prøver jeg at undersøge diverse dele af tændingen, for den startede fint dagen efter, og der var intet spor af olie i kølervæsken, da jeg tømte den, og heller ikke noget at se på olien.

    Men ja det er en gammel bil, og den skal bare køre til den ikke kan mere, er selvfølgelig glad for den, men det er jo hverken en GT, SRi, ikke engang en 2.0 for den sags skyld smiley
    Så den er ikke rigtigt værd at gemme på.
    Men tak for hjælpen d' herre smiley


Kommentér på:
Skift af toppakning.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce