{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alfa værksted - tyskland
  • #1   25. jan 2013 Hvad er der sket....

• #2   25. jan 2013 Frontkofangeren skal nok skiftes og en tågelygte og sådan lidt spændende.. smiley

• #3   25. jan 2013 Bauer, er aut. alfa, og de koster omkring 70 EUR i timen, men de har en god service, og bliver billigere jo mere du bruger dem...
    OBS. og når du er der nede, så kør lige igennem porten på parkeringspladsen, for der ligger Sonax bilpleje, de tager 150 EUR for en dybde-og klarlakpolering af din bil;-)
    Har brugt dem mange gange..

• #4   25. jan 2013 Kør IKKE til baur i Flensborg jeg har købt begge mine alfaer der og de monterede tandremmen forkert på min 159'er, og ville ikke kendes ved det. Fusk og fup firma uden lige. Deres lyst til at lave et ordentligt stykke arbejde er der bare ikke. Der har været en masse motor problemer med min 159'er og de har ikke kunne finde fejlen. Og til sidst monterede de så tandremmen forkert..

• #5   27. jan 2013 Niclas ®

Damn...det lyder sgutte særlig betryggende !

• #6   28. jan 2013 Er det heller ikke, de har ikke styr på noget som helst der betaler hellere dobbelt pris for at få det lavet i DK og slippe for fusk.

• #7   28. jan 2013 arrrh... Hvis de har monteret t-rem forkert, så kunne du vel ikke køre derfra?

• #8   28. jan 2013 Da bilen havde kørt 13000km begyndte den at køre virkelig dårligt, så den fik skiftet styre boks, men det hjalp intet, så fandt de ud af at gas sjældne ikke var helt synkrone når de åbnede og lukkede, så der skulle nye på så de så var igang med det fandt de ud af at vandpumpen var utæt så de skiftede den, og der skal man jo have tandremmen af for at komme ind til, da de så har samlet det hele igen og starter bilen finder de ud af at de har monteret tandremmen forkert, og den har så revet en række ventil løftere de skifter løftere og mener ikke der er andre ting som har taget skade, og nægter simpelthen at lave mere på den for i deres øjne fejler den intet. Får den så lavet på et dansk værksted som jeg selv betaler for, og de finder så ud af at der er røget nogle indsprøjtnings dyser og et par ventiler.
    derfor har jeg absolut ingen tiltro til det amatør firma.

Kommentér på:
Alfa værksted - tyskland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce