{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  byd velkommen
  • #1   25. feb 2013 Done... men du har jo intet andet end velkomster, så går ikke ud fra den bliver dumpet og smidt ud som skrald... smiley

  • #2   25. feb 2013 hehe nej men det må gerne gå lidt stærkere smiley syndes også jeg har fået udfyldt det nogenlunde godt, uden at pladre for mange dataer op som nogen gør smiley


  • #3   25. feb 2013 Der er ikk meget syncro over den rock' va' smiley

    Men dejlig vogn.. smiley
    Har slynget det ene point jeg havde efter den smiley
    /Rass


  • #4   25. feb 2013 Rass

    har faktisk også undret mig over at man ikke kan få den med syncro når golfen og passaten kan fås med det ? :S

    men kan være det fordi de har blandet den? den har jo forakslen fra golfen og bagakslen fra passaten



  • #5   25. feb 2013 Mon ikk der kommer en 4motion på et tidspunkt..

    Jeg havde fornøjelsen, af en tur på Knutstorp i sådan en, dog en 2,o med dsg (ratbetjent) bygget som showracer af EON.. Det blev til hurtigste omgangstid på 1,22 (i regnvejr)
    Jeg har selv kørt ca. 1,11 på "knallerten".. Meen ganske fornuftig racerbil.. Haha smiley



  • #6   25. feb 2013 hvordan trækker en 2,0 egentlig? har hørt at den har lidt turbotøven ve lave omdrejninger og at 1,4 er hurtigere fra 0-60 og skulle være hurtiger i små tætte sving da den trækker ved meget lave omdrejninger smiley

    men jeg kan godt mærke at det er en lille motor når man når over de 140 smiley

    hvad er det du køre? har en god ven der køre 1000ccm rooki A tror jeg det hedder ? men han er vidst lige rykket op til den laveste række i pro klassen


  • #7   25. feb 2013 Nu var det jo en "banebil" anden affjedring mv.. Så mon ikke den kørte lidt anderledes ind en std..

    Jeg kører bare lidt trackdays.. Kald det meditation smiley
    En sjov og utrolig hyggelig hobby.. Den omgangstone der er i pitten, fås ikke bedre.. (Alle de kloge hoveder som fjoller rundt som en på 16) *lol*.
    Det er god spas smiley


Kommentér på:
byd velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce