{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Byd velkommen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har ikke lige en bil til oprettelse men kan se at der er 17 biler der venter på at blive stemt ind..? Skulle vi ikke lige få det overstået syntes i.. Det betyder jo intet hvad billeder og tekst angår.. der er jo i forvejen massere af halvdårlige oprettelser?

Jeg syntes bare at 17 biler er for meget og specielt fordi et par af dem har ventet siden d.21 feb. ? Det skete ikke i gamle dage da jeg oprettede mine biler... smiley

Syntes vi skal ændre indstillingen lidt til de oprettelse og gøre BG familien meget større og meget hurtigere..

God aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byd velkommen?
  • #1   25. feb 2016 Helt enig... har afvist dem alle... smiley

  • #3   25. feb 2016 Skide godt... Jeg var lige ved at tøve ved den skam kneppede Pug-mobil.. Men jeg lod ham få en velkommen alligevel.. selvom den reelt ikke fortjener mere end et fotoalbum.. smiley

  • #4   25. feb 2016 argh jeg syntes faktisk det tager for lang tid for folk at komme ind.. og kravene er blevet for høje.. De skal jo faktisk ikke opfylde andre krav end Baboom's

  • #5   25. feb 2016 ej men når man opretter en bil med en beskrivelse på 4 ord så er det bare nej herfra...

  • #6   25. feb 2016 tjah men hvorfor.. hvis den bare er original og der ikke rigtig er noget at sige om bilen.. hvorfor skal man så sidde og fyre bras af som en anden skribent fra Ekstrabladet.. eller alt for damerne..:)

  • #7   25. feb 2016 så er der kun 12 tilbage det hjælper på det.. smiley Tak fåret som man siger...

    profilbillede
  • #8   26. feb 2016 Hvorfor er det lige så svært at udfylde rubrikken med dæk ???
    Har man interesse i sin bil eller hvad ?
    Man behøver ikke gennemlæse manualer eller bruge timer på at google det.

    GÅ UD TIL DIN BIL OG SE HVAD MÆRKE OG STØRRELSE DET ER !!!!
    Det er sgu da ikke så svært.


  • #9   26. feb 2016 det har du ret i... men på en standart bil læser du så hvilke dæk der sidder på den ? Jeg har været lige så kræsen som flertallet her inde.. men det skal være slut for mit vedkommende.. vi er nød til at rejse os fra det hul vi lever i her inde på BG..

    Jeg personlig kigger slet ikke på de oprettede standart øser når først de er oprettet.. det er for kedeligt, og de som går op i deres biler hvor alt ikke er standart skriver som regel godt med data til os BG nydere.. smiley


  • #10   26. feb 2016 Der er så meget jeg ikke kigger på, men når de (BG) nu har valgt at give det en rubrik for sig selv, og det ikke kræver særlig viden, eller er svært at aflæse, så kan man da lige så godt udfylde det. For man kan jo godt oprette tudeindlæg med at bilen ikke bliver stemt ind.

  • #11   26. feb 2016 Det er rigtigt det er også sket et par gange... i den store helhed skal vi altså være bedre til at få de biler stemt ind.. Det er ikke kun fordi oprettelserne halter det er lige så meget fordi de folk som er her og som har deres bil oprettet er for arrogante til lige at smide en ind stemme.

    Man kan nærmest sige at BG er gået i hovedet på os..


  • #12   26. feb 2016 Det er for besværligt og stemme biler ind, ved brug af app'en

    man skal frem og tilbage mange gange,

    gør man det i en browser,
    kan man sætte den til automatisk og går til næste bil, når man har stemt,

    havde app'en den funktion, var det nemmer,

    så gad jeg nok bruge tiden på og stemme.


    når jeg stemmer biler ind,
    stemme jeg næsten altid alle ind,

    Jeg kigge mest efter billederne
    stmme kun en bil ud,

    hvis billeder er ekstrem dårlig
    eller der er 5 billede af eks fronten
    bare inforskellige afstand,



  • #13   26. feb 2016 Jeg stemmer en gang eller to i døgnet, men lorte oprettelser får en udstemme! som mange andre har det så er det er galleri, man viser som bil frem, billeder ude og inde og udfyld de felter som er der smiley

  • #14   26. feb 2016 og skærmbilleder er et NO GO, ligemeget om der er 1 eller 10

  • #15   26. feb 2016 ja de skærm billeder er sku for dårlige... det gælder også i annoncer og album... Det er sku for doven at være... smiley

  • #16   26. feb 2016 enig smiley ^^

  • #17   26. feb 2016 Jeg stemmer som jeg altid har gjort... Er fløjtende ligeglad om det er en Fiat Uno eller en Ferrari og om den er gejlet eller standard.

    Men kan man ikke lave en ordentlig oprettelse, så får man en afvisning. Jeg er træt af at se uskarpe billeder af en møgbeskidt bil der holder i en perlestensindkørsel og tekster hvor alle felter er udfyldt med "Kommer senere".

    Det holder ikke, det er sløset og det er ikke godt nok. BUM!


  • #18   26. feb 2016 Hmm. Min 206 tog under et døgn at få stemt ind i går.
    Men jeg har allerede stemt på alle - Jeg har gjort det til en vane at bruge nogle få minutter hver gang jeg kommer på bg.


Kommentér på:
Byd velkommen?

Annonce