{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

vedr kørekort. C/E {{forumTopicSubject}}

Hallo.

Jeg er i en sitaution hvor jeg skal ud og erhverve mig et kørekort til brug i på arbejdet.

nu har jeg så kigget efter lidt forskellige kurser og har fundet et kursus der hedder og er beskrevet som følgende.

Kørsel med vogntog, kategori C/E (AMU-mål 45114)

Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, føre vogntog, kategori C/E samt forestå forebyggende vedligehold af vogntog, herunder udbedre mindre driftsfejl.
Endvidere udføre fagligt relaterede opgaver under hensyntagen til gældende sikkerheds-, arbejdsmiljø- og forsikringsbestemmelser mv.
Arbejdet omfatter korrekt lastning (lastfordeling/-sikring), anvendelse af div. specialudstyr som fx tippe-, veksel- og hejselad.
Endelig kan deltageren foretage ruteplanlægning iht. gældende køre-/hviletidsbestemmelser, udvælge nødvendige transportpapirer samt anvende diverse mobile kommunikationssystemer.

spørgsmålet er så om dette giver mig ret til at føre lastbil og trailer eller det kun er trailer hvis jeg har lastbil
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr kørekort. C/E
Kommentér på:
vedr kørekort. C/E

Annonce